...Гледната точка на Луи......
Криси беше много ядосана и се качи горе.Ние с момчетата си догледахме мача,и след това седнахме да вечеряме.По едно време Криси слезе долу без да каже нещо.Отиде до хладилника.
-Луи,какво имате за пиене.-попита тя.
-Имаме вода,сок,пепси, фанта, имаме и уиски и водка-отговорих й, като се засмях .
- Добре,ще взема вода. - каза и извади едно шише от хладилника и се качи горе.Мина доста време. Найл реши да отиде при Криси, за да провери как е. .....Моята гледна точка.....
Качих се нагоре много ядосана, докато говорех по телефона си ,взех нещата от стаята на Зейн и ги преместих в стаята на Найл.Беше късно вечер и си облякох дрехите за спане,които бяха едни къси панталони и един бял прилепнал потник . Слязох долу и отидох до хладилника. Попитах Луи какво имат за пиене.Той ми изреди много неща,но единственото, което чух беше, че имат водка.Реших да се напия,за да се успокоя.Казах му,че ще си взема вода,а всъщност взех едно шише водка и се качих в стаята на Найл. Отворих си водката, изгасих лампите и започнах да пия.През цялото време си мислех за Зейн . Как го видях да ми гледа нещата,как му се развиках. Не трябваше да го правя,но не исках и да говоря в момента за това с него.Затова реших да се напия. След час, бях изпила почти цялата бутилка, когато вратата се отвори и влезе някой. Помислих, че това е Зейн и веднага станах,отидох до него и го прегърнах.
-Зейн, виж съжалявам, не трябваше да ти викам,просто си изтървах нервите.Моля те прости ми.
Бях толкова пияна,че не знаех какво правя и го целунах. Той явно се опита да каже нещо,но го прекъснах с целувката.След минута усетих как той се отдръпна от мен.
- Виж,Криси, аз не съм този, за който си мислиш. Аз съм Найл. Какво направих, целунах Найл.
-Найл,съжалявам , пих водка, за да се успокоя ,а и исках да се напия,за да забравя случилото се днес,заради това се обърках . Съжалявам ,бях много ядосана на Зейн днес и не трябваше да му викам така и не трябваше да се държа така с него,искам да му се извиня,но сега не искам просто да го виждам и да говоря с него,днес много ми се насъбра и когато видях Зейн, да разглежда тетрадката ми, просто нервите ми не издържаха. Мислех си за него и когато ти влезе, помислих че е той и затова направих всичко това- казах му, докато плачех. -Няма проблем, успокой се.Не ти се сърдя, разбирам те,тези дни ти се насъбра много,имаш нужда от почивка.-той се доближи до мен и ме прегърна. Това малко ме успокой,но след минута се отдръпнах от прегръдката.
YOU ARE READING
Difficult love
FanfictionТя и той.Единстеният Зейн Малик и единствената Кристиана Джонас.Тяхната история.Всичко,което им се случва преди да се съберат или след като се съберат.Тяхната любов.Тяхната страст.Живота им.Кариерата им.Скандалите им.Първият им път заедно.Напусканет...