...Гледната точка на Зейн...
Събудих се,а Криси още спеше.Вече чувствах самотния си апартамент като дом.Може би стана такъв след като Криси влезе тук.Иска ми се това да е винаги нашето място,но тя иска да живеем засега в Ню Йорк.Разбирам я,тя не иска никой да ни притеснява,вече й писна от медии и бивши.Да не говорим,че към нея от две седмици насам има хейт от страна на някои фенове.Имах чувството,че те не я харесват,не че ми пукаше за мненията им.Нали аз я обичам.Но тя не се чувства добре от това,затова се караме почти всеки ден.Опитвам се да я убедя да остави социалните мрежи,да я убедя ,че мен не ме интересува какво казват хората,но без резултат.Обърнах се към нея,целунах я по челото и станах.Взех си душ и се облякох.Взех парите,телефона и ключа си и излязох до магазина,за да напазарувам.Магазина не беше далеч,но се забавих доста с пазаруването,а и явно рано сутрин има много хора.А и помислих ,че Криси може да иска кафе,затова реших да мина да взема и за двамата.Когато се прибрах часът беше осем и половина.Оставих нещата в кухнята и отидох да проверя дали Криси беше станала.Влязох вътре,Криси я нямаше,а леглото беше оправено.Помислих ,че може да е в банята,затова се върнах в кухнята и започнах да вадя нещата от торбите и да ги оставям на мястото.Петнайсет минути по-късно Криси дойде,прегърна ме отзад и ми се усмихна.
-Добро утро,baby girl!Изглеждаш прекрасно,наспа ли се?
-Благодаря,и да наспах.Добро утро и на теб,sunshine.Къде си бил толкова рано, нямаше те,когато се събудих.
-Ходих до магазина да напазарувам,исках да ти направя изненада,но ти беше станала.
-Няма нищо,остави на мен,аз ще ни приготвя закуска.
-Добре,донесох и кафе.Ще пооправя малко хола,докато приключиш.
-Кога ще излизаме?
-Към 12 трябва да сме при Лу,а и целия екип ще ни чака тогава,за да се разберем какво ще правим.
-Добре.
-Поне ела и ме целуни за малко.
Тя се доближи и я целунах както всяка сутрин.Все пак това си беше като рутина за нас,когато прекарвахме време заедно.След това излязох и започнах да почиствам в хола,както и терасата в спалнята.Половин час по-късно с Криси вече закусвахме и си пиехме кафето.
-Днес изглеждаш по-добре,миличка.
-Така и се чувствам,когато си почивам от работа.
-Нали вече не четеш онези обидни коментари по твой адрес.
-Опитвам се,засега тези дни не съм им обръщала внимание.
-Винаги е така в началото,всичко ще е наред,а и днес ни чака забавен ден.
-Така ли Зейн?
-Разбира се,имаш малко шоколад на устната
-Къде е ?
-Искаш ли да ти го махна?
-Щом настояваш.
Всъщност това ми беше повод да я целуна,така исках да я изкарам от лошите мисли,насъбрали се в главата ти.След закуска оправихме,измихме чиниите и погледахме малко телевизия преди да се облечем и излезем навън.
...Моята гледна точка...
Аз набързо си приготвих чантата и след това се облякох,Зейн също се приготви бързо.Но беше готов преди мен и ме изчака в хола.Когато се приготвих,отидох при него и си поръчахме такси до апартамента.Зейн ме заговори веднага щом затвори телефона.
YOU ARE READING
Difficult love
FanfictionТя и той.Единстеният Зейн Малик и единствената Кристиана Джонас.Тяхната история.Всичко,което им се случва преди да се съберат или след като се съберат.Тяхната любов.Тяхната страст.Живота им.Кариерата им.Скандалите им.Първият им път заедно.Напусканет...