Внимание!Четеното е отново на ваша отговорност.Главата сякаш е писана за 50 нюанса отколкото за тази история :D
...Моята гледна точка...
След като се прибрах в Лос Анджелис,постоях няколко дена вкъщи,за да поработя малко и в същото време да опаковам.Тези дни бях много напрегната,защото довършвах последни детайли по песните и албума си и трябваше да записвам всичко за отрицателно време.Дори не знаех къде се намирам,имаше вечери,в които буквално спях в студиото,за да мога да довърша всички песни и да направя финалната селекция.Дори не ми оставаше време да говоря със Зейн.Днес сутринта,когато се събудих,бях по изключение в леглото си и вкъщи.Не си помислях и да мърдам оттук цял ден.Та понеже ми беше последен ден тук,защото утре заминавах за Ню Йорк и не знаех кога ще се върна отново тук,реших да си дам малка почивка.Затова когато се събудих,оставих едно съобщение на Зейн,понеже при него беше нощ и нямаше как да му се обадя.В него пишеше,че имам много работа и ще съм в Ню Йорк два-три дена по-късно.Естествено трябваше да го излъжа,защото исках да приготвя малка изненада за него,дори за това тръгвах с един ден по-рано.След това станах и си взех лаптопа,връщайки се обратно в леглото.Когато той зареди,пуснах да гледам епизод от "Малки сладки лъжкини" и след това мислех да изгледам и един епизод на "Имало едно време".Обожавах тези два сериала,както и самите актьори.Когато си пуснах епизода,котето ми се качи на леглото и се настани до мен.Така се бях съсредоточила в епизода,че се стреснах,когато Ник сложи ръка на рамото ми и се обърна към мен по име.Толкова се стреснах,че даже подскочих и котето избяга.Бързо спрях на пауза и се опитах да реагирам.
-Криси,добре ли си?-попита той.
-Да,извинявай,но се бях загледала и ме стресна,моля те не прави повече така.
-Няма обещавам.
-Трябва ли ти нещо?
-Мама пита кога ще тръгваш утре и дали ще слизаш по някое време надолу,за да те види,защото ще излиза.
-Не знам още не съм решила,дай ми малко време да довърша с това и да се облека,и идвам.
-Добре,още един път извинявай.
-Няма нищо,всичко е наред.
Той излезе навън,а аз продължих да гледам.След като приключих с единия епизод,станах,облякох се и вързах косата си на конска опашка,която беше доста дълга.Оставих стаята си в същия разхвърлен вид и слязох надолу.Отидох до кухнята да си взема закуската и се върнах в хола,където беше мама,Ник,Джо и Франки.Седнах на дивана и започнах да се храня.Телевизорът беше пуснат и както обикновено мама гледаше клюкарските новини,които страшно много ме изнервяха.Понякога много обичаха да си съчиняват неверни истории.Когато за пореден път чух някаква измислица,свързана с мен и Зейн,просто дръпнах дистанционното от ръцете на Джо и го изключих.
BẠN ĐANG ĐỌC
Difficult love
FanfictionТя и той.Единстеният Зейн Малик и единствената Кристиана Джонас.Тяхната история.Всичко,което им се случва преди да се съберат или след като се съберат.Тяхната любов.Тяхната страст.Живота им.Кариерата им.Скандалите им.Първият им път заедно.Напусканет...