Преместването част 1

94 6 0
                                    

...Гледната точка на Зейн...

Събудих се около девет и половина сутринта.Когато се обърнах към страната на Криси,мястото й беше празно.Явно е станала много рано,но защо не съм я усетил.А и се натъжих от факта ,че не е до мен.Просто обичах тя да е първото нещо,което да видя,когато се събудя.Обичах да се събуждам прегърнат с нея.Обичах да я целувам по челото и да й повтарям колко я обичам и какъв късметлия съм.Не бих позволил никой да ми я открадне.Изведнъж телефона ми звънна.Беше Луи и щом звънеше по това време,явно беше по работа.Взех телефона си от шкафчето и вдигнах.

-По дяволите Луи,защо звъниш толкова рано?Имаш късмет,че тъкмо се събудих,иначе щях да те убия.

-Успокой топката,друже.Просто проверявам как си?

-Добре,ти?-отговорих саркастично.

-Явно някой е имал тежка вечер.-каза подигравателно той.

-Не,просто се чудя какво има?

-Днес идвам у вас,за да говорим за предстоящите ни ангажименти.

-Стига де,точно днес ли,нали знаеш Криси е тук и днес имаме вечеря с нашите,на която ще им кажем нещо.Ще съм зает цял ден.

-Убеден съм,че ще имаш време и за мен,а и знам че накрая нищо няма да свършиш,или да помогнеш с нещо.

-Така е.-отговорих смеейки се.-Извинявай за държанието ми,просто Криси си тръгва утре и ще я видя другата седмица,а след като се преместим още от ден първи мен ще ме няма вкъщи.

-Разбирам брат,но просто се налага.Лиам и Найл ще ходят при Хари,а аз идвам при теб.И ще се видим другата седмица.Не искам проблеми с работата.

-Нито пък аз,а тъкмо си мислех ,че имам достатъчно време да си почина.

-Да в повече ни идва,но си заслужава.

-Сам ли ще идваш?

-В смисъл?

-Елинор с теб ли ще е,защото ако да ,Криси ще се радва да я види и ще се почувства много добре като й кажа.

-Да,тъкмо щях да кажа същото,защото и тя е с мен при нашите.

-Явно всички 1Д гаджета са решили това нещо.

-Да,това не е случайност.

-Добре до после.

-Ще се видим.Чао Зейн.

Difficult loveWo Geschichten leben. Entdecke jetzt