...Гледната точка на Зейн...
След като прочетох писмото,стоях няколко минути, гледайки в една точка. Не можех да повярвам на това,не стига, че няколко пъти нараних момичето,което обичам,не стига, че си помислих, че тя е с друг,ами сега я пуснах да си отиде.Аз първи трябваше да й кажа какво чувствам към нея,а не тя.Но това ми е за урок,че никога не трябва да наранявам и оставям момичето на мечтите си да си тръгне,без да знае, че съм влюбен в нея. Това, което тя ми беше написала,беше много красиво , идваше от сърцето й,сърце, което трябваше да си върна час по-късно . Прибрах писмото в плика и реших да си лягам, защото беше късно . А утре щях да разкажа за това на момчетата и да се обадя на Криси.
. ...Моята гледна точка...
След дългия полет, най-накрая кацнахме в Л.А.Мама и татко бяха дошли да ни приберат .Когато се прибрахме вкъщи,всички започнаха да ме засипват с въпроси,на които не бях в настроение да отговарям.За да се отърва от наште и от въпросите им, им казах, че съм изморена и ще се кача, за да си почина. Веднага щом се качих в стаята си, си включих телефона,за да видя дали някой ме е търсил,естествено исках да видя дали Зейн ми се е обаждал или ми е писал,но нямаше нищо от него. Докато чаках обаждане или поне съобщение от него, реших да вляза да се изкъпя,а и исках малко да поспя, защото след два дена трябваше да записвам една песен и трябваше да съм в добра форма. След половин час вече се бях оправила и реших да се разровя в мрежата . Влязох в туитър и видях, че Зейн беше туитнал :"The love is real,but I missed the girl, who I love.I'll win her,soon. " Естествено , че го ретуитнах, даже си го сложих в любими.И след това реших и аз да напиша нещо:"I believe in love,and maybe I found my boy,but still don't know if he loves me. ". След това написах нещо на момчетата и на Зейн на лично съобщение в Twitter и легнах да поспя.
. ...Гледната точка на Зейн...
На сутринта се събудих от шума на момчетата, които се разправяха за нещо . Естествено слязох долу, за да проверя за какво е тази караница рано сутрин. И какво да видя,Хари и Найл се караха кой първи да пее в някаква нова песен,Лиам се опитваше да ги разтърве,защото двамата бяха на път да се сбият, представяте ли си,а Луи ги гледаше отстрани и им се смееше,така направих и аз. След две минути, Лиам ме забеляза и ми се скара:
YOU ARE READING
Difficult love
FanfictionТя и той.Единстеният Зейн Малик и единствената Кристиана Джонас.Тяхната история.Всичко,което им се случва преди да се съберат или след като се съберат.Тяхната любов.Тяхната страст.Живота им.Кариерата им.Скандалите им.Първият им път заедно.Напусканет...