3. Kde sakra je

128 9 0
                                    

Adam došel domů z práce a zjistil, že Sid ještě pořád není doma. Zmizela včera odpoledne z práce, že prý jí nebyl dobře. Volal jí několikrát, ale předpokládal, že třeba spí. Ovšem večer doma nebyla a on neměl chuť ji zase někde nahánět. Určitě je u Alice doma, ale to si myslel jen do dnešního dne, kdy mu volala s tím, že se nemůže Sid dovolat. Nebyla ve vile, nebyla ani u Raula, dokonce zkusil i Viky, ale ta s ní prý nemluvila několik týdnů. Nedošlo mu, že spolu vůbec nemluví, ale Sid teď byla prostě divná. Ta její umanutost se kterou nesnášela Mártyho už byla vážně dětinská. Nechápal co se s ní stalo, vlastně jí v poslední době rozumněl čím dál tím míň. Strašně to pokazil okolo jejího možného těhotenství, ale pak bylo všechno zase úplně v pohodě. Doufal, že se Sid uklidnila, ale pak přijel Márty a Sid začala s budováním té svojí nenávisti k němu. Vždyť Márty jí to všechno vysvětlil a bylo to v pohodě, říkal mu to, když se od ní ze zázemí vrátil. Uznal, že jí měl varovat, že Márty bude v zoo pracovat, ale ona prostě nechápala jaký Márty je skvělý a férový chlap. Taky se furt snažila najít toho muže s tetováním, ale to v posledních dnech už snad konečně vzdala. Znovu jí zkusil volat, ale opět jen schránka.

Po sprše si sedl ke stolu a zkusil ji znovu volat jenže ona to prostě nebrala. Než stihl telefon odložit tak mu zavolala Alice. "Adame už něco víš? Já se jí pořád nemůžu dovolat." "Alice doma není a telefon mi taky nebere. Prostě bych jí nechal, ona se poslední dobou chová divně a tak snad se uklidní a až se vrátí tak se omluví za tohle zmizení. Jen by mě zajímalo kde sakra je, protože ani u Raula není." "Tam jsem dokonce jela a ani tam nebyla, mimochodem nebere telefon ani jemu." "Alice a co Ed a Sidonie? Zkus se zeptat ještě jich." "Ed je na akci se školou v jižních Čechách a Sidonie ještě není doma, pak se jí zeptám a dám ti vědět." "Tak se zatím měj." Sakra tohle už vážně přehání, na to, že vytáčí jeho už si v posledních týdnech zvykl, ale proč nemluví s Alicí mu bylo zatím záhadou. Byl na ní vážně naštvaný, protože jen kvůli jejím nějakým hloupý pocitům měli problémy. Kdyby se trochu snažila a Mártyho poznala tak by zjistila, že je to skvělý chlap. V práci doslova zmizela, když se objevil a nepřešla bez poznámek, že se s ním vída. Naštěstí, alespoň ty poznámky si teď nechávala pro sebe. Jenže taky tu byla ta věc s těmi zprávami, nechápal proč to řešila se Sidonií a Břéťou a jeho z toho vlastně úplně vynechala. Zaslechl kroky na schodech a myslel si, že to je ona, ale byla to jen Alena.

Alena seděla u Adama a poslouchala co jí říká, sakra ta holka byla hloupá. Zase akorát Adama naštvala, jako on taky nebyl svatoušek, ale tohle její zmizení už bylo trapný. "Takže není doma? Hele ne, že bych se jí chtěla nějak zastávat, ale to je trochu divný. Má rozhodně mínusový bod kvůli Mártymu, ale normálně vždycky zmizala domů ne?" "Aleno to už není jen bod dolů, ona se chová už úplně nesmyslně. Pořád se muu v práci vyhýbá a když jsem jí nabídl pomoc kvůli těm zprávám o jejím otci, tak Mártyho pomoc odmítla a mě pak vůbec neřekla co chystá." "No tak ti to prostě neřekla, vyřešilo se to, tak je to v pohodě. Já jí taky nechápu a Eliška si s ní už taky neví rady. Alice ti nic neřekla?" "Alici taky nebere telefon a nikde u rodiny není. Mluvil jsem i s Viky, ale ta sní nemluvila už dost dlouho, což jsem vlastně ani nevěděl." Alena ho poslouchala a začalo jí docházet, že tady už nejde jen o Mártyho. Vždyť Adam teď o Anně vlastně vůbec nic nevěděl, začal si být moc jistý tím, že je s ním a ona to možná začala vnímat.

Adam později večer ležel sám v posteli a začal uvažovat nad tím jak Sid najít. Tohle už fakt přeháněla. Přišla mu zpráva od Alice a zarazila ho. Sidonie mi řekla, že je Sid v pořádku a potřebuje být sama. Jen tohle, nic víc, byla to od ní je zpráva taky s ní nemluvila. K čertu tak ona si prostě od všeho zmizí, nikomu nic neřekne a asi se královsky baví tím jak si o ní dělají starost. Vážně začal uvažovat kdy se tak moc změnila, protože když spolu začali chodit jakoby dospěla a stala se rozumnější. Pak odjel do Amazonie a po jeho návratu už bylo všechno jinak. Později zjistil, že to souviselo s tím, že se Albert stal ředitelem. Nikdo jí nebyl oporou a ona byla na všechno sama, pak doufal, že se všechno uklidnilo, ale teď mu došlo, že ke spoustě kolegů se od té doby chová jinak. Měli spoustu problémů, včetně té její touhy spolu nebydlet, což nakonec utnula ona a přišla zpátky. Rozhodně nesdílel ty její pocity, že jim to pomůže. Pak předělal byt, aby byla šťastná a zdálo se, že to tak opravdu bylo. Jenže přišla vize o těhotenství a on jí to zase chtěl zatajit, jako mohl jí to říct a vyhnul by se tomu jak se zase naštvala, ale ona se stejně nakonec uklidnila. Bohužel příjezd Mártyho a hlavně to, že viděla tu rvačku se stalo hlavním jablkem sváru mezi nimi. Sakra vždyť se všechno vysvětlilo, ale ona si pořád jela to svoje, bude se muset sakra snažit s omluvou až se vrátí.

Jak bolí ztráta Kde žijí příběhy. Začni objevovat