32. Musím zjistit pravdu

196 8 0
                                    

Adam byl od včerejška ještě pořád v šoku a nevěděl vlastně z čeho víc. Nakonec s Alenou odešli docela brzy a on se doma snažil vymyslet co dál, ale zrovna moc se mu to nedařilo. Prostě teď potřeboval zjistit kolik budete moc a hlavně musí se Sid mluvit. Potřebuje, aby mu dala šanci se jí omluvit. Pokud s Lukášem není tak má možná ještě třeba i nějakou šanci na to, aby byli společně šťastní. Nakonec se vypravil do veterinárního pavilonu a tam našel Anežku. "Co potřebuješ? Mimochodem slyšela jsem, že Sid měla včera ošklivý střet s Mártym." "Jo a pokud mu zničí podnikání tak se o ní začínám bát. Což mi připomíná Lukáš už tu je?" "Ne zatím není a je to divný, normálně tu bývá první. On je na čas horší pedant než bývala Petra." Adam se zasmál a v tom se zmíněný akorát objevil. "Páni dobré ráno, je tu nějak plno v tuhle hodinu." Adam viděl, že Anežka chtěla něco vtipného říct, ale Lukášovi zrovna zazvonil telefon. "Víš mohla by jsi po ránu brát ohledy na nás co už dávno nejsme v kanceláři." "Ano mami bavil jsem se dobře, ne mami byl jsem hodný, vážně jsi horší než Klára. U té to můžu svádět na těhotenství, ale u tebe tak maximálně na blbost." Adamovi došlo, že mluví se Sid. "Na tuhle otázku odmítám odpovědět, jsi jak inkvizice. Taky tě mám rád a pokus se dneska nikoho nenaštvat."

Lukáš viděl jak moc by se Adam chtěl na něco zeptat, tak se rozhodl mu dát první indicií. "Přísahám, že jsem si za dva roky nevšiml jak moc řeší, když neví kde jsem v noci. Fakt těhotná sestra je menší stíhačka než Sid." Lukáš viděl jak to konečně Adamovi došlo. "Klára Zelinková je tvoje sestra?" "No v jednom má Richard pravdu pálí ti to rychle, tedy pokud nejde o Sid. Adame neber to zle, ale to co jste jí tady udělali je odpornost a já nevím jak moc připravená je někomu z vás vůbec odpustit. Promiň čekám hovor, kvůli mému domu." Anežka musela uznat, že se ztrácí a tak počkala než Lukáš odejde. "Adame co mi uniká a tobě došlo?" "Lukášova sestra pracuje vedle Richarda Vyšermy, to je ten psycholog co pomáhal Sid po únosu a pomohl nám se Sidonii." "Takže si myslíš, že to celé nějak souvisí a přes Richarda se Sid dostala k Lukášovi do Dánska?" "Asi ano, ale pořád i tam je hodně prázdných míst." "No pár jich teď zaplním." Adam se otočil na Alberta, který zrovna přišel. "Jako ty jsi na něco přišel?" "Sid pracovala v zoo v Kodani na marketingu a to celé dva roky. Mimochodem před pár dny se rozhodla neprodloužit smlouvy, protože chce zůstat v Čechách."

Albert sledoval jak to Adama potěšilo a on ho chápal, protože pokud tu Sid zůstane má šanci. Před chvílí totiž viděl Lukáše s Patrikem a rozhodně to bylo víc než setkání kolegů. "Díky Berte vážím si toho." Albert sledoval jak odešel a pak se obrátil na Anežku. "Tak já už se asi úplně ztrácím, neříkala jsi, že Lukáš a Sid? Jenže teď jsem ho viděl s Patrikem." "No očividně Sid Adamovi oplatila utrpení z doby, kdy přijela Alena." "Jak to u těch dvou dopadne je mi pořád záhadou a hlavně nechápu o co Sid jde." "Možná konečně začala bojovat sama za sebe, za svoje sny a přestala se řídit tím co chtějí ostatní." Albert jí poslouchal a pochopil, že spousta věcí souvisí i s ním a dost se za to styděl. Snad teď Adamovi trochu pomohl a snad Sid bude schopna mu dát šanci. Přál by mu, aby byl stejně šťastný jako je teď on. Anežka nakonec u sebe osaměla a přemýšlela co vlastně Sid chce. Hlavně pořád jí na mysl nešla ta doba než zmizela, co se vlastně tehdy přesně stalo. Kde celou dobu byla, když Alice očividně měla na jejím odchodu lví podíl. Teď jí nejvíc zajímalo jestli tu Sid opravdu zůstane.

Josef zařídil všechno potřebné k pokračování výstavby nové expozice a zamířil k Adamovi. Ten už pár dní věděl jak to má Sid s Lukášem a taky od Alberta zjistit, že celou dobu pracovala v zoo v Kodani. Nejdůležitější pro něj teď bylo, že dva dny tam teď Sid byla a zabalila si svoje věci, aby se mohl dům Lukáše prodat. Zaslechl v zázemí Raula a tak vešel. "Ahoj Raule, hlavně doufám, že nemáš nějaké špatné zprávy." "Vlastně spíš naopak. Sid se vrátila z Dánska a všechno dnes přivezla firma přímo do vily. Taky splnila svoji hrozbu a Alice je z vily pryč, je ve svém bytě v Hradci. Pořád si myslím, že ona je hlavní příčina toho co se tehdy stalo." Adam Raula poslouchal a byl rád, že je Alice pryč. "Raule musím zjistit pravdu, potřebuju vědět co se tehdy v tom týdnu stalo. Chtěl jsem zkusit mluvit s Richardem, ale je v Německu." "To nejsi sám, taky bych to chtěl vědět. No já vás nechám Radek mi slíbil k obědu guláš." Adam s dědou osamělý. "Adame jsi v pořádku? Nezdá se mi, že by jsi byl ve formě." "Není mi zrovna moc dobře, půjdu dřív domů a lehnu si." "Tak dobře já tě pak dojdu zkontrolovat a tady se o to postarám." Adam došel zkontrolovat expozici a pak se vydal domů. Měl toho tak akorát dost, protože mu bylo jasné že tohle není jen únava. Měl klid už přes dva měsíce a tak věděl co se děje. Snad to nebude tak zlé a a on to zvládne sám, protože teď se mu nehodilo, aby byl dlouho doma. Bohužel brzo mu vystoupila horečka a tak už ani nevěděl, že přišel děda, aby ho zkontroloval. Josef seděl u Adama a měl o něj strach, horečka byla vysoká a on doufal, že klesne co nejdřív.

Jak bolí ztráta Kde žijí příběhy. Začni objevovat