Raul se šokovaně díval na Sid a vůbec nechápal jak se tu objevila, Sidonie včera nebyla ve stavu, aby jí dala vědět. Musel jí to říct někdo jiný a on nechápal jak. Hlavně byl v šoku z toho jak vypadá, byla jako úplně někdo jiný. Žádné dlouhé blond vlasy a byla oblečená společenský, jak to vídal u Sidonie nebo Alice, když chodily do kanceláře. Sid vždy dávala spíš přednost sportovnímu oblečení a zvlášť od doby co byla s Adamem. "Sid rád tě vidím, nečekal jsem tě tady." "Přiletěla jsem včera, abych byla s babičkou." "Raule promiň, ale my musíme se Sid něco probrat." Raul to sice nechápal, ale neměl chuť se hádat a navíc musí dát okamžitě vědět Alici. "Tak dobře, uvidíme se později." Sid sledovala jak strejda odešel z pokoje a bylo jí úplně jasné co chce dělat. "Sid obávám se, že on jí dá vědět, že jsi tady a možná nejen jí." "Babi nic se neděje, počítám s tím a jsem na to připravená. Je čas srovnat účty za minulost, všichni zaplatí za to co mi udělali." Sidonie si uvědomila, že Sid se za ty roky jen víc zatvrdila a Alici i ostatní čekají kruté časy. Pořád neznala celou pravdu, ale dost si za tu dobu domyslela. Ještě chvíli mluvily i o smlouvách a pak už musela Sid jít, aby si ona mohla odpočinout.
Alice stála na nemocniční chodbě a šokovaně se dívala na svoji dceru, která akorát vyšla z pokoje Sidonie. Málem jí hlavně nepoznala, protože měla krátké vlasy. Ve vlnách jí padaly jen na ramena a měla je světle hnědé s jemným melírem. Taky na sobě měla tmavé džíny a černé sako, vše měla doplněné lodičkami na vysokém podpatku a elegantní kabelkou. Hlavně jí, ale děsilo to jak se na ní dívala, nebyla tam ani špetka radosti. Byl to jen pohled plný opovržení a chladu, jakmile promluvila tak se jí téměř zastavilo srdce. "Mohla jsem tušit, že tě Raul zavolá, ovšem my dvě si nemáme co říct Alice." Řekla jí jménem jako by pro ni byla nikým. Vubec jí nepoznávala a to jí přímo děsilo. "Sid proboha takhle s mámou nemluv, to snad není nutné, už kvůli firmě." Raul se zarazil a konečně mu došla slova Sidonie. "Ty jsi si nevybral žádnou stranu a jednou tě to bude mrzet". Vždycky si myslel, že to Sid se svým odjezdem přehnala, ale teď pochopil, že ani dva roky neobměkčili její srdce. "Matky svoje děti chrání, jsou pro ně oporou a nevrazí jim kudlu do zad, když jsou na tom nejhůř. Jednou jsem to odpustila, žádné další opuštění neplánuju. Jinak pokud se týká firmy do její chodu ani jednomu z vás nic není. Teď o firmě rozhoduju já." Sid se ještě na oba podívala a pak odešla z nemocnice, první střet byl za ní a ona ho zvládla.
Raul pomohl Alici si sednout, protože vypadala, že po setkání se Sid sebou praští. Věděl, že Sid neschvalovala, že by si Alice začala s Mártym, ale tady se stalo ještě něco dalšího o čem neměl tušení. Sid byla vždycky milá hodná holka, ochotná odpustit každému a teď se stala doslova pravým opakem. Ten ledový tón jakým mluvila, ho doslova paralyzoval. Hlavně jak se dozvěděla co se stalo to nechápal. "Raule co budu dělat? Ona se chová jako bych nebyla její matka." "Alice já se do toho nikdy nechtěl plést, ale na tohle si musíš odpovědět sama. Zdá se totiž, že já nevím všechno a teď jsem kvůli tomu na stejné černé listině jako ty. Netuším co jsi jí udělala ty nebo Adam ohledně toho chlapa, ale obávám se, že tohle bude jen začátek." Alice se dívala jak se Raul zvedl a šel za Sidonií do pokoje. Měl snad pravdu, že tohle byl jen začátek? Co taky Sid myslela tím okolo firmy, vždyť tu dva roky nebyla, nevěděla o ní nic. Přeci jí nemůže vyčítat, že tehdy byla s Mártym, což ani nevěděla, sice se pak ukázalo co je zač, ale to tehdy nevěděla. Tak co jí sakra vyčítá, nakonec zůstala sedět na chodbě a až za chvíli se vydala domů.
Sidonie sledovala Raula jak si k ní zaraženě sedl. "Předpokládám, že Sid nebyla v náladě vidět Alici." Raul se na sestru podíval a došlo mu, že ty dvě musely být v kontaktu celé ty měsíce a to asi mnohem víc než kdo tušil. "Jsi s ní celou dobu v kontaktu, že mám pravdu?" "Máš, sice v omezeném, ale jsem. Taky by jsi měl vědět, že veškeré smlouvy v zahraničí vždy zařizovala ona. Poslední dva roky vedla všechna zahraniční jednání. Ani já nevím kde pracuje a je to její podmínka, vím jen kde žije, ale promiň to ti říct nemůžu." Raul byl v šoku, protože tohle nečekal. Sid sice opustila život tady, ale zároveň chránila firmu a Sidonii. Taky mu konečně došlo, že změny ve firmě ohledně odstavení Alice musela zařídit Sid. "Varovala jsi mě, dokonce několikrát, že pokud budu Alici bránit tak na to můžu doplatit. Teď konečně chápu jak jsi to myslela, protože jsem jí málem nepoznal. Nemyslím jak se změnila fyzicky, ale je tvrdá, neústupná a očividně nehodlá nikomu odpustit to co se před dvěma lety stalo." "Raule ani já neznám celou pravdu a musím to přijmout. Tehdy v tom týdnu kdy zmizela se něco stalo, něco o čem nemluví a způsobilo jí to strašnou bolest. Vezla jsem jí tehdy na letiště, byla úplně zničená, nikdy jsem jí tak neviděla. Všechno to souvisí s tím chlapem a tím jak ho všichni bránili. Ona znala pravdu už tehdy a my se teď musíme vyrovnat s tím jak jí to všechno změnilo." Raul vzal sestru za ruku a přikývl, bohužel spousta dalších lidí brzy pozná novou Sid a bude je to hodně bolet.
ČTEŠ
Jak bolí ztráta
Short StorySid se už pár týdnů potýká s přítomností Mártyho v jejich životech. Stále mu nevěří, je si jistá, že něco tají. Nikdo ji není oporou a aby zachránila vztah s Adamem obrací se na psychologa. Bere tajně léky a jen tak zvládá jeho přítomnost v zoo. Ada...