7. Musíš ochránit firmu

112 9 0
                                    

Sid byla už skoro týden mimo dění ve městě a bezpečí Klářina bytu zatím neopustila. Měla však dokonalé informace jak od Richarda tak od Klárky. Bohužel všichni dávali vinu jí a to co zjistila o Mártym teď už ani neměla chuť použít. Pokud mu všichni tak věří tak ať, protože jí už to bylo jedno, jediné co musela bylo ochránit firmu. Bylo jí jasné, že Márty jde po Alici kvůli penězům a chce mít vliv ve firmě. Nic z toho mu, ale neumožní a možná bude babička souhlasit s jejím návrhem. Teď si na sebe vzala džíny, tričko a mikinu. Vlasy si spletla do copu a při tom ji napadlo něco co před odjezdem ještě realizuje. S Lukášem mluvila několikrát a taky už mluvila se svým budoucím šéfem. Ten byl nadšený, že pracovala v zoo a má tak zkušenosti co hledají a potřebují. Smlouvu už měla přečtenou a podepíší ji až přiletí za pár dní do Dánska. Bude mít pak ještě čtrnáct dní na to si zvyknout a dát se do kupy než nastoupí. Klárka byla v práci, ale půjčila jí auto a ona tak mohla zamířit za babičkou. Štěstí jim přálo, protože Raul měl dnes celý den být ve sklárnách. Pomáhal s chodem dílen a výroby, ale smlouvy a vedení jednání bylo stále nad jeho možnosti. Hlavní teď bylo si babičkou promluvit a zajistit bezpečí pro ní, Eda a firmu.

Sidonie seděla v Raulově srubu a trápila se, protože Sid vypadala hrozně a ona netušila co se děje. "Sid holčičko, proč jsi zmizela, proč mámě nebereš telefon. Chápu, že jste se s Adamem asi pohádali, ale útěk přeci není řešení." "Babi já teď potřebuju, aby jsi mě pečlivě poslouchala, nemůžu ti říct všechno, ale budu se snažit ti to vysvětlit." "Tak dobře, ale než začneš chci ti taky něco říct. Omlouváme Sid, za všechno co se stalo po tátově smrti. Hodila jsem na tebe celou firmu a jen díky tobě jsme o ní nepřišli. Taky pořád lituju jak jsem ti bránila v práci v zoo a i toho, že jsem se vás s Adamem snažila rozdělit. " Sidonie si všimla jak se Sid zalily oči slzami a tak jí objala. "Babi ty za to nemůžeš, bylo toho na tebe moc do thajska jsi letět neměla to měl udělat ten kdo to slíbil. To ona na mě hodila celou firmu." Sidonie poslouchala vnučku a došlo jí, že o Alici nemluví jako o mámě, že se tomu oslovení doslova vyhýbá. Taky se dozvěděla spoustu věcí co se dělí, když se ona nebyla schopná postarat o firmu. Alice doslova málem Sid zničila a bylo jí jedno jak to všechno prožívala ona.

Sid věděla, že teď je čas na část pravdy. "Márty je grázl, nikdo mi to nevěří, všichni jsou na jeho straně. Já mám důkazy, ale nehodlám je použít teď ať si všichni vypijí kalich hořkosti až do dna. Ty jen musíš ochránit firmu, on jde po penězích a postavení, proto chce Alici. Až zjistí, že nemá ve firmě vliv odkopne jí." Sidonie poslouchala Sid a bylo jí fyzicky zle, tak takhle to bylo a to, že Sid nazvala mámu Alicí znamenalo, že s ní už asi definitivně skončila. "Musíš zajistit, aby neměla přístup k podpisům smluv a jednáním. Co se týká jednání v zahraničí tak s tím si nedělej starosti, protože s tím ti budu pomáhat. Budu na ně jezdit za podmínky, že se to nikdy nikdo nedozví." "Holčičko a kde budeš ty? Kam chceš jít pracovat?" "Zmizím ze země, už to mám domluvené, promiň mi to, ale já tu zůstat nemůžu. Za dva dny odlétám a byla bych ráda, kdyby jsi mě odvezla do Prahy. Pak ti teprve řeknu, kde budu, ale co budu dělat za práci si prosím nechám pro sebe. Není to o tom, že bych ti nevěřila, že to prozradíš, ale já sama potřebuju znovu začít nezatížená minulostí." "Sid ty už se nechceš nikdy vrátit?" Sidonii začaly téct slzy, když ji došlo co chce Sid udělat. Ona je opustí, každého tady a nebude se ohlížet zpátky.

Sid viděla jak je babička zraněná, ale ona nemohla jinak tady už pro ni nebylo místo. "Zatím to tak asi bude, nevím jestli na vždycky, ale teď to tak cítím a musím pryč. Adam mi strašně ubližoval svojí netečností, tím jak schazoval a bagatelizoval moje city. Teď mu nedokážu odpustit a každý den z posledních pár týdnů zabil kousek mojí lásky k němu. Odpustila jsem mu toho tolik a on to jen obrátil proti mě. To samé platí o Alici, vím moc dobře, co teď dělá a to po všem co jsem jí řekla. Ví jak špatně se v Mártyho společnosti cítím, ví jak je mi až fyzicky špatně když je poblíž. Tohle všechno ignorovala a bodla mi kudlu do zad." "Sid je mi to všechno tak líto, nevím co říct, ale slibuji ti, že ochráním firmu i fondy co vám táta odkázal." Sid babičku objala, pak si ještě dlouho povídaly jak to bude s firmou a kdy bude odlétat. Sid doufala, že všechno dopadne tak jak si představuje a všichni ostatní ať si zařídí život bez ní. Pokud jí neberou vážně a jen ji ubližují, tak ať si dělají co chtějí. Nakonec se rozloučily a Sid odjela zpátky do svého útočiště. Sidonie zůstala sedět v Raulově srubu a byla zničená. Tak dlouho všichni na Sid spoléhali, tak dlouho ona dělala pro každého první poslední, až toho měla dost a rozhodla se utéct. Nesnesla další bolest z toho jak jí ostatní ubližují a ona jim vždy odpustí, ale přes to si toho nikdo neváží. Měla o ní strach, ale musela být silná a pomoct jí, protože to by si přál Eduard.

Jak bolí ztráta Kde žijí příběhy. Začni objevovat