Anežka se dívala jak se Sid a Adam líbají u budovy vedení. Měla z nich velkou radost, kdo by si jen pomyslel, že to nakonec takhle dopadne. Pořád si byla jistá, že má Sid některé věci z minulosti nevyřešené, ale to chce mnohem víc času. Připojil se k ní Lukáš. "Koukám, že hrdličkám to spolu svědčí." "Mám z nich radost a pořád si uvědomuju kolik sil a možná i sebezapření muselo Sid stát nám všem dát další šanci." "Anežko netrap už se tím, nemá to cenu. Prostě jste dostali nový začátek a tak to musíš brát." "Tak dobře jsem jen ráda, že už se alespoň nevyhýbá Elišce a zdraví jí. Mimochodem jak se má sestra a miminko?" "Obě se mají báječně a já si moc užívám pozici stejdy. Podívej s Eliškou to ještě bude trvat, ale je to další posun a za to jsem moc rád nejen kvůli Elišce, ale hlavně kvůli Sid." Anežka ho nakonec nechala na místě a šla jim pro kávu. On sám se cestou do ordinace zabýval vším co se teď dělo. Sid byla opravdu šťastná, protože s Adamem si našli svoje místo ve vile a zároveň si pořídili malý byt tady ve městě. Adam ho chtěl koupit, ale zasáhla Sidonie a koupila jim ho ona. Protestovala Sid i Adam, ale tak nějak jim to nebylo nic platné. Sama Sidonie mu pak přiznala, že by jim klidně koupila velký dům jen, aby byli šťastní a spokojení. Nejvíc vlastně všechny těšilo jak se Sid zase usmívala, občas měla zádumčivou chvilku, ale jinak byla skoro jako dřív.
Sid si užívala ráno s Adamem, přijeli dnes společně do zoo. Ona měla dneska nějaká jednání a tak tu bude celý den. Babička už zase převzala otěže firmy a strejda jí rád pomáhal. Ona a Adam bydleli trvale ve vile a zároveň už měli i svůj byt tady ve městě. Babička nechtěla slyšet žádné námitky a prostě ho koupila ona. Věděla moc dobře, proč to udělala, chtěla, aby jim s Adamem nestálo nic v cestě. Teď si užívala ještě hezkou romantickou chvilku než bude muset jít do kanceláře. "Tahle rána se mi líbí, pořád to pro mě občas tady není snadné, ale Richard měl pravdu, když říkal, že to bude časem už jen snazší." "Lásko nikdo by tě nenutil sem chodit tak často, ale všichni jsou rádi, hlavně Albert. Což mi připomíná ptal se mě jestli by jsi nechtěla jít s Kristýnou v pátek do divadla, on nemůže a má lístky." "Vlastně moc ráda, tak já se s Kristýnou domluvím během dne. Ty by jsi pro změnu mohl vytáhnout ven Alenu." "Jo to zní dobře, vytáhnu jí a Kudrnáče na pivo do baru. Díky bytu tady můžeme pak zůstat ve městě. Užij si den miláčku." Sid se nechala políbit a pak se vydala do svojí kanceláře.
Večer seděl Adam ve svojí kanceláři ve vile a dokončoval nový článek. Zamiloval si tohle místo a už s jistotou věděl, že tu se Sid zůstanou nastálo. Byt ve městě budou mít jako možnost kde zůstat pokud bude třeba, ale tohle byl jejich domov. Zároveň si uvědomil, že spousta věcí je teď úplně jinak než tehdy. Uvědomil si kolik věcí tehdy udělal špatně a teď si dával pozor, aby je neopakoval. Se Sid mluvili úplně o všem, krom jedné věci a to byla Alice. Ona s ní definitivně skončila, ale on se trochu bál, že by jim znovu mohla vstoupit do života. Poprosil tedy Alenu jestli by se nemohla s Kudrnáčem zajet do Hradce podívat a zjistit co se dá. Následně mu Alena přiznala, že už to tak trochu pár týdnů dělá a má dost přesné informace. Alice byla ve svém bytě a rozhodně se nechystala na návrat, protože Alena zjistila, že Alice byla po odchodu od tud v kontaktu s Mártym. Ten ji poslal do háje a ona konečně pochopila, že skončila na všech frontách. Teď přišla Sid a sedla si mu na klín. "Večeře bude asi za patnáct minut. Ještě budeš pracovat nebo už to máš hotové?" "Akorát jsem to dopsal a tak máme celý večer proto sebe. Mohli bychom se podívat na film a teď ti chci ještě něco říct." Sid poslouchala Adama a byla vlastně ráda, že to chtěl vědět. Sama si pohrávala s myšlenkou zjistit co Alice dělá. No a Alena se prostě bála, aby něco neohrozilo její a Adamovo štěstí.
"Děkuju, víš sama jsem uvažovala nad tím zkusit něco zjistit. Takže ona se sním chtěla dát znovu dohromady?" "Podle Aleny ano a nějak mě to vlastně ani nepřekvapuje." "Musím pak Aleně poděkovat, chápu proč to zjišťovala." Adam se trochu bál, že by se na ni mohla Sid zlobit, ale ona byla ráda a chápala to. Pak poslouchal co mu vypráví o rozhovoru, který měla Alena a i Anežka nezávisle na sobě s Lukášem. Obě by byly schopné snášet odmítání Sid, její netečnost jen, aby oni dva byli spolu a šťastní. "Já vážně chápu proč to Alena dělala, víš ony si obě ještě hodně vyčítají minulost. Pokud tohle Aleně pomáhá v tom se tím netrápit, tak fajn." "Miluju tě Sid." "Taky tě miluju." Sidonie potichu odešla zpátky do kuchyně a byla ráda za to co slyšela. Sama se chtěla zkusit poradit s Raulem, že by měli radši Alici zkontrolovat. No teď to nebylo potřeba a až půjde do zoo tak Aleně osobně taky poděkuje. Všechno teď bylo mnohem lepší než v co se za poslední roky odvážila doufat. Sid byla zpátky doma, s Adamem měli tady ve vile svůj domov. S Edem jí budou pomáhat s firmou a přitom Sid bude zároveň dělat co jí baví, protože práce v zoo jí opravdu činila šťastnou.
ČTEŠ
Jak bolí ztráta
Short StorySid se už pár týdnů potýká s přítomností Mártyho v jejich životech. Stále mu nevěří, je si jistá, že něco tají. Nikdo ji není oporou a aby zachránila vztah s Adamem obrací se na psychologa. Bere tajně léky a jen tak zvládá jeho přítomnost v zoo. Ada...