6. Alicina chyba

120 9 0
                                    

Ed byl doma a pozoroval matku jak se snaží zjistit kde je ségra. Nebrala telefon ani jí, ani Adamovi, respektive to jen padalo do schránky a na zprávy nereagovala, dokonce je ani nečetla. Jediné informace byli od babičky a to, že chce být sama. On sám jí zkoušel dneska psát, ale dostal stejnou odpověď. Vůbec netušil co se s ní děje a byla to jeho vina, protože pár týdnů už se pořádně neviděli, jen se občas potkali tady doma. Věděl moc dobře, že se muselo něco stát s Adamem, ale divný bylo, že nebyla tady. Předtím vždycky, když měli krizi nebo se pohádali tak utekla sem. Situace kdy nebrala mámě telefon byla neobvyklá. Zároveň si všiml, že už podruhé mluví s tím kamarádem Adama a rozhodně to nebyl jen přátelský rozhovor. Moc o něm nevěděl a vlastně mu to bylo jedno, protože se snažil soustředit na školu. Zahlédl babičku v kuchyni a zamířil k ní. "Babi neozvala se ti znovu?" "Ne a ani to nečekám, až bude chtít tak se ozve. Možná přijde sem, nebo taky ne. Já ji nebudu do ničeho nutit, protože nebýt jí tak jsme mohli přijít o firmu. To díky ní jsme to všechno po Eduardově smrti zvládli a já si strašně vyčítám jak se obětovala." Ed babičku sledoval a v tomhle jí musel dát za pravdu, protože si až moc dobře pamatoval jak hnusně se v tu dobu chovala máma. Bylo jí fuk jak se Sid cítí a všechno na ní hodila a ještě byla hnusná, když jednou chtěla být s Adamem.

Alice se snažila Sid marně dovolat už čtvrtý den a pořád se jí to nedařilo. Adam o ní nevěděl vůbec nic a byl akorát naštvaný, že zase trucuje. Ona už nevěděla co s ní má dělat, vážně nechápala co se s ní děje. Taky jí vadilo, jak se celou dobu Sid stavěla k Mártymu. Byl to tak skvělý člověk a ona s ním být chtěla a vlastně jí bylo jedno co Sid na to bude říkat. Koneckonců její podivné myšlenky a představy štvali úplně každého. V tom jí zavolal Adam. "Adame, už je konečně doma?" "Ne není a její číslo je neaktivní a nedá se ani zjistit kde je. Zkoušel jsem to a naposledy byla někde v Hradci." "Adame a nemohla ho třeba ztratit? Je to divné, protože Sidonii píše zprávy." "Ona prostě zase jen trucuje a musí pochopit, že tohle na mě neplatí. Vážně se poslední týdny chová tak, že to nechápu." "Já vím Adame, ale ono s ní prostě nehneš, ale ani já nechápu co proti Mártymu má, je jak umanutá." "Přesně tak a pokud se nesrovná a nemluví se mu tak myslím, že se dál nedostaneme." Alice se ještě chvíli dívala na telefon a nevšimla si Sidonie, která celý hovor slyšela.

Adam seděl v zázemí a už toho měl vážně dost. Poslední možnost byla zjistit kde Sid je přes signál jejího mobilu. Jenže ona už ho před pár dny vypnula a pokud Sidonii psala tak ne z toho svého. Fakt už toho měl dost od doby co Márty přijel byl jejich vztah v háji. Chápal, že mu nevěřila po tom co viděla, ale sakra celý se to vysvětlilo a ona s tou umanutou nenávistí vůči němu neskončila. Pořád mu předhazovala, že on je pro něj přednější. Teď zrovna Márty přišel a tak si sedli k teráriím. "Adame vypadáš hrozně to je furt kvůli Anně?" "Jo je, pořád se neobjevila a Alice už se o ní bojí." Adam si všiml jak se Márty zatvářil a pak mu řekl, že on Alice se párkrát viděli. Sakra jestli tohle Sid zjistila tak to, že zmizela dává smysl, ale zase neměla jak to zjistit. "Podívej pokud bych mohl nějak pomoct dej vědět, Alici jsem to taky řekl. Podle mě všichni skáčete jak ta holka píská, proč se na ni ohlížíte je mi fakt záhadou." Adam sledoval Mártyho a nějak mu opravdu došlo, že tohle asi bude asi i Alicina chyba. Naštěstí mu Márty řekl, že jen byli párkrát na večeři a nic víc a v tomhle by mu určitě nelhal.

Márty byl vážně naštvaný, protože ta malá mrcha mu zkazila plány. Ta její nenávist k němu mu dělá zle. Už dokonce měl někoho kdo potvrdí jeho verzi, protože měl dost kompromitujících materiálů na spoustu lidí. Jenže dokud se neukáže tak je to k ničemu, musí teď být oporou Alici a tím si jí zavázat. Pak až nastane ten správný čas tak se zapojí do firmy a bude mít o budoucnost postaráno. Ed byl puberťák, kterému stačí určitě jen dát co chce a bude to s ním v pohodě. Holt Sid byla, ale velký problém a teď ho mrzelo, že jí loni Adam zachránil z toho sklepa jak ji unesli. Teď by se mu dost hodilo, kdyby neexistovala. Měl by lepší cestu k Alici a jejím penězům a hlavně Adam by mu líp zobal z ruky. Čeho si Márty nevšiml byla mladá žena, která vyslechla i hovor v zázemí u plazů. Přesné informace od Richarda jí pomohly se tu nepozorovaně pohybovat. Klára se opřela o strom poblíž výběhu hyen a byla naštvaná. Chudák Sid proti sobě měla skutečného grázla a ten její Adam byl učiněný idiot. Šla sem původně, aby zjistila jestli Adam Sid hledá a jak to vnímají lidé tady, protože jako návštěvník mohla nenápadně poslouchat. Nakonec se sebrala a vydala se domů k Sid, aby jí nějak šetrně sdělila co se dozvěděla. Bohužel dobré zprávy prostě nenesla a odjezd do Dánska už se teď bude asi rovnat jistotě.

Jak bolí ztráta Kde žijí příběhy. Začni objevovat