52. Strašně ti to sluší

149 6 0
                                    

Josef prošel expozicí a zahlédl Adama s Bobem jak něco řeší. Počkal až bude vnuk sám a pak k němu teprve došel. "Vypadáš naštvaně, co ti zase udělal?" "Myslíš krom toho, že se fláká s Frantou a kašle na práci? Zase zapomněl na krmení u velkých želv. Předpokládám, že jsi se mnou chtěl o něčem mluvit." "No vlastně ano mluvil jsem s Hermannem a v úterý přijede i Judith." Adam se usmál, protože to už dávno nebyl problém. "Sid o té návštěvě ví, řekl jsem jí to hned jak jsem se to dozvěděl. Dědo já znovu nebudu dělat stejné chyby jako tehdy. Moje hloupost mě o Sid připravila tehdy a teď už to nedovolím." Josef se usmál, tohle ho potěšilo. "Tak dobře, promiň jen mám strach.." "Já se taky pořád bojím, ale musím si jen uvědomit, že po mě chce jen upřímnost. Tohle jsem jí tehdy nedal, neříkal jsem jí všechno a navíc hlavně nebral v potaz její city. Bagatelizoval jsem to co se mi snažila říct a to už teď vím, že byla ta největší chyba." Adam viděl, že to dědu uklidnilo a pak odešel. Rozhodně mu neřekl, že si myslí, že Sid se na Judith doslova těší. Lukáš mu dneska ráno vyprávěl historku ohledně Judith a toho jak zkoušela balit i jeho. No asi si svoji návštěvu tady představuje jinak a bude to pro ni ledová sprcha.

Lukáš byl s Anežkou v ordinaci a akorát skončili po operaci jedné z antilop. Teď si sedli ke kávě. "Nechci vyzvídat, ale jak to teď ti dva mají? Upřímně vím, že nechcete, aby se to o Mártym rozneslo, ale vyděsilo mě to." "Anežko to nás všechny, ale je v pořádku, dneska je u Klárky na obědě tak ta na ni taky dohlédne. Nejdůležitější je, že si Adam uvědomil co dělal tehdy za chyby a už je neopakuje." "On se podle mě pořád bojí, že udělá něco co jí ublíží a znovu zmizí." "To se nestane, teď už ne. Před pár měsíci bych řekl, že se tohle nikdy nestane a vidíš už i tady s některými lidmi mluví." "Eliška se mě na ní ptala a já upřímně nevím co jí mám říct. Strašně jí ublížila, ale.." "Dej jí ještě pár dní a pak se uvidí." Anežka přikývla, věděla, že tu v úterý Sid bude a třeba pak dá šanci Elišce se alespoň omluvit. Lukáš si šel dát kávu k Patrikovi a přemýšlel jestli má Sid o Elišce říct. Tam to totiž byl vážně problém, protože Sid nebyla zrovna nakloněná k tomu s ní vůbec mluvit. Dá tomu čas a navíc v úterý si Sid asi hodlá užít potupu Judith a to bude velká zábava. Taky přemýšlel jak to ti dva dál budou chtít udělat s bydlením. Sid k Adamovi do bytu odmítala znovu vykročit a on mu přiznal, že jí nechce nutit k žádným rychlým rozhodnutím. Za něj by bydlení ve vile bylo nejlepší řešení, ale to si musí rozhodnout ti dva.

Sid si užívala oběd u Klárky a hlavně její společnost. Pomohla jí s některými věcmi co chtěla ještě připravit pro miminko a pak na dvě hodinky zmizela. Měla za sebou další změnu svého vzhledu, nějak to začala být tradice. Kdysi šla z tmavě hnědé na blond kvůli práci v zoo, pak na světle hnědou a krátké vlasy před odletem do Dánska. Aktuálně si svoji tmavě hnědou barvu s jemným světle hnědým melírem nechala prosvětlit spoustou blond pramínků. "Musím říct, že se mi to moc líbí, je to hodně světlé, ale ne úplně a tak je to opravdu fajn kompromis." "K blond už se vrátit nechci a Adam to ví, ale zároveň mi přiznal, že si na ty tmavé pořád zvyká. Myslím si, že babička tu blond vlastně nikdy úplně ráda neměla." "Mě teď jen zajímá jsi šťastná?" "Vlastně ano, ale pořád je tu dost věcí co jsem nevyřešila. Nejde o Adama, ale o lidi v zoo, pořád tam hodně váhám hlavně u Elišky." "Sid tak tomu dej ještě čas, nenuť se do rozhodnutí, která teď nechceš udělat. Život si svoji cestu najde a snad pak i tyhle věci vyřešíš." "Já teď hlavně přemýšlím jak to udělat s bydlením, protože to začíná být nepraktické. Adam zítra bude spát u sebe, aby mohl být v práci brzo a pak se tam sejdeme. Kdybych mohla být u něj bylo by to snazší, ale já prostě.."

Klárka jí objala a teprve teď jí došlo co říkal Lukáš jak moc se toho bytu bojí. "Adam to chápe a to je nejdůležitější. Podívej možná by bydlení ve vile bylo fajn kompromisem třeba jen na čas. Pak si můžete najít něco vlastního a společného." "Možná máš pravdu, v týdnu to chci s Adamem vyřešit a uvidíme. Tohle musíme vyřešit společně." Sid se ještě stavila ve firmě, protože potřebovala něco dokončit. Babička už chtěla jít zítra do práce, tak ať má všechno připravené a v pořádku. Nakonec se zdržela a Adam jí psal, že už je ve vile. Rychle si vzala věci a vyrazila domů, protože už se nemohla dočkat co Adam řekne na její nové vlasy. Ve vile zjila, že připravuje večeři a babička telefonovala v kanceláři. Adam byl ve vile už skoro hodinu a čekal na Sid, která se zdržela v práci. Teď zaslechl jak klaply vstupní dveře a ona se objevila v kuchyni. Nemohl se vynadívat na to jak moc jí to slušelo. Měla už zase světlé vlasy, ne tak moc jako kdysi, ale tohle se mu líbilo mnohem víc. "Strašně ti to sluší." Sid se nechala políbit a byla šťastná, že se mu to líbí. "Vím, že se ti ta tmavá nelíbila tak jsem to trošku upravila. Není to úplně jako kdysi, ale sama se takhle cítím líp." "Miluuju tě a hlavní je, že se to líbí tobě, já bych si nakonec zvykl, ale tohle je mnohem lepší." Sid věděla, že udělala dobře jak kvůli sobě tak hlavně kvůli Adamovi.

Jak bolí ztráta Kde žijí příběhy. Začni objevovat