Po večeři Sid ještě přinesla talíř se sýrem a ovocem a užívali si s Adamem zbytek večera. Viděla jak se na ni Adam občas nenápadně dívá a uvědomila si, že se snaží i nenápadně večer prodloužit, aby jí nemusel nechat jít do její ložnice. Teď jí vyprávěl věci ohledně nového článku co psal o líhnutí agam. "Albert je dost nadšený, že ten článek vyjde, protože to pomůže zoo. Mimochodem Adélka říkala, že pokud budeš chtít v kanceláři ještě něco změnit musíš si říct." "Myslím, že je to tam v pohodě, hlavně i ona si užívá větší kancelář a klid co tam má. Taky zjistila, že jí některé věci z marketingu baví a tak budu jen ráda, když si to vezme na starost." "Sid jestli v pátek na tu poradu nechceš chodit tak nemusíš, nikomu to nebude vadit. Udělala jsi víc práce za těch pár dní než vůbec Bert počítal." "On mi to taky říkal, ale chci to zkusit, nemůžu se pořád vyhýbat věcem co mě děsí. Pořád jsou místa na která v zoo nerada chodím a to se asi hned nezmění. Richard si myslí, že některé věci budou trvat ještě dlouho a nemám s nimi spěchat." Sid si všimla jak se Adam zatvářil trochu smutně a došlo jí, že má strach, že tím myslí i jejich intimní sblížení. Adam cítil zvláštní tíhu, protože Sid asi ještě nebyla připravená si ho pustit blíž a on to musel chápat, ale bylo to tak těžké. Teď ho poprosila, aby jí pomohl odnést věci do kuchyně. Nechtěl ten večer ještě ukončit, ale musí jí dát čas a tak ho překvapilo, když ho začala v kuchyni vášnivě líbat.
Adam líbal Sid a uvědomil si, že tentokrát necítí z její strany snahu držet se zpátky. Objímala ho kolem krku a pak cítil jak ruce pomalu pouští dolů a hladí ho po hrudníku. Měl pořád strach, že se lekne a tahle chvilka skončí, ale zatím si jen užíval její dotyky a to jak jí mohl líbat. Sid si užívala být v Adamově náručí. Cítila z něj obavu a taky věděla, že se drží zpátky. Objímal jí jednou rukou kolem pasu a druhou ji držel za tvář a jemně hladil tvář palcem. Zároveň se, ale ani nepokusil o nic víc, pochopila, že mu musí dát ten impuls ona. Ona mu musí dovolit jejich vztah posunout tímhle směrem a tak mu sleja rukama na hrudník a pak opatrně rozepnula jeden knoflíček jeho košile. Cítila jak při polibku ztuhnul a pak se odtáhl, aby na ní viděl. "Sid, miluju tě, jsi si jistá? Já nechci, aby..." "Adame já tě miluju a jsem si jistá." Adam víc vědět nepotřeboval a začal jí znovu líbat. Sid byla šťastná, že se Adam snažil jí dát tu možnost ještě couvnout. Jenže to ona už nepotřebovala teď byli oba zatracení ve víru vášně. Adam věděl, že teď už bude všechno jen lepší, opatrně zajel Sid rukou pod tričko a hladil ji po zádech. Nakonec jí vzal do náručí a pomalu odnesl do patra do její ložnice.
V ložnici jí Adam postavil na zem, ale nepřestával jí líbat. Tak moc mu chyběla tahle jejich blízkost a on si uvědomil, že by neměl spěchat a tuhle chvíli si vychutnat. Sid se podařilo sundat Adamovi košili a užívala si tuhle jejich blízkost. Cítila jak ji Adam rozepnul podprsenku a za chvilku už i s tričkem skončila na zemi. Nakonec tam skončilo všechno jejich oblečení a Adam jí v náručí odnesl k posteli a tam ji opatrně položil. Adam si užíval mít Sid zase takhle u sebe, postupně se oddali té spalující vášni a v tu chvíli existovali jen oni dva. O pár hodin později po dalším úžasném milování si dopřáli společnou sprchu. Sid si v koupelně sušila vlasy, které neměla šanci uchránit. Společné sprchování s Adamem se jim trochu vymklo z rukou a rozhodně si musela přiznat, že si nezatěžovala. On si teď šel jen v ručníku dolů pro svůj batoh, kde měl svoje věci. Pročesala si vlasy a v šatně si vzala noční košilku. V zrcadle se podívala na svoje vlasy a rozhodla se, že s tím něco udělá. Adam jí totiž sám přiznal, že si na ty tmavé pořád ještě zvyká. V ložnici našla Adama jak má na sobě jen boxerky a sbírá oblečení, které tam nechali. Rozhodně si pohled na něj hodně užívala. "Ukaž já to pověsím, té košile by byla škoda moc ti sluší, ale bez ní je to ještě mnohem lepší."
Adam sledoval jak Sid pověsila oblečení a pak se k němu vrátila. Měla na sobě jen košilku na tenkých ramínkách ve světle modré barvě. Kdysi podobnou nosila, když spolu byli jen byla zelená. Znovu si ji přitáhl do náručí a políbil jí. "Sid tak moc tě miluju. Bál jsem se, že budeš potřebovat mnohem víc času. Dal bych ti ho kolik by bylo potřeba, nebylo to snadné, ale taky jsem nemusel mít nic z toho co teď máme a vím, že bych si to zasloužil." "Adame nech to být, pořád jsou věci ke kterým se vracet nechci. Jsou věci co pořád bolí, ale musím je nechat být. Sama jsem udělala mnoho chyb a mohla o tebe přijít. Teď si oba zasloužíme nový začátek a já si musím nějak nastavit svůj život kolem práce. Láska není vždycky snadná a oba to víme, ale musíme si opravdu říkat všechno a věřit si." Adam jí políbil a pak si ji v posteli přitáhl do náručí. Během pár minut poznal, že usnula a on věděl, že má pravdu. Za tu dobu co spolu teď byli si toho hodně řekli a vysvětlili, ona mu po pravdě řekla co se stalo s Filipem a on jí nakonec přiznal, že Judith po něm opravdu vyjela a chtěla s ním spát ještě v Drážďanech. Taky to znovu zkoušela loni, když zjistila, že je sám. Znovu si vybudovali důvěru a měla pravdu v tom, že láska jim teď pomůže všechno překonat. Nakonec ji políbil do vlasů a taky se nechal přemoci spánkem.
ČTEŠ
Jak bolí ztráta
Short StorySid se už pár týdnů potýká s přítomností Mártyho v jejich životech. Stále mu nevěří, je si jistá, že něco tají. Nikdo ji není oporou a aby zachránila vztah s Adamem obrací se na psychologa. Bere tajně léky a jen tak zvládá jeho přítomnost v zoo. Ada...