Sid seděla v kanceláři a měla za sebou videohvor s dánskem. Richard seděl v křesle před ní a poslouchal, po konci hovoru se zeptal na to co ho trápilo. "Jsi si jistá? Nemusela jsi to řešit teď." "Skončila mi dovolená, jsem tu už čtrnáct dní a musela jsem se rozhodnout. Babička je od včerejška v lázních, kde ji dají dohromady a já nenechám nikdy firmu Alici. Stejně jsem uvažovala o tom být na volné noze, abych se mohla víc věnovat firmě. S Lukym už jsem mluvila a dům se prodá, on se tam vrátit nechce a já už teď taky ne." "Pořád jsi Adamovi ještě o vás neřekla pravdu? Sid nechci ti nic radit, ale on se vážně trápí a možná ani tobě to nedělá dobře." Richard sledoval jak se začala smát a musel uznat, že mu její smích vážně chyběl. "Neboj se, teď mám nějaké věci na řešení, respektive nastal čas zatočit s tím grázlem a pak už se Adam pravdu dozví. Navíc nechci bránit Lukášovi ve štěstí." "Počkej teď jsem se asi ztratil v té poslední části." "Líbí se mu jeden chovatel v zoo, jmenuje se Patrik a určitě je to oboustranné. Takže neboj tohle už brzo skončí." Richard se usmál a věděl, že snad nakonec opravdu dá Adamovi ještě šanci, protože ten teď opravdu trpěl a užíral se žárlivostí. Nakonec musel odejít, protože Sid měla schůzku s člověkem z místního svazu podnikatelů.
Viktor Hájek přišel jednat do skláren o každoroční podpoře pro ples místních podnikatelů a výrobě cen pro výherce kategorií v oblasti podnikání. Vždy jednal se Sidonií Novotnou, nebo dřív s jejím synem, teď ovšem před ním seděla její vnučka a zdálo se, že není z jeho přítomnosti nadšená. "Omlouvám se slečno Novotná, vaše babička dostala předběžné informace o plesu a cenách, které je letos potřeba vyrobit." Sid si teď hodlala začít vyřizovat účty a Márty pozná zač je toho loket. "Pane Hájku podklady jsem četla, v tuto chvíli moje firma nebude podporovat ples a akci žádným způsobem." "Promiňte, cože? Vždyť vaše firma je hlavní partner a sponzor už přes deset let." "Správně, normálně by s tím problém nebyl, ale nemám zájem spojit jméno mojí firmy s vámi navrženým výběrem marketingové agentury. Pokud budete pracovat s firmou Mapi kterou vlastní Pivoňka ode mě neuvidíte ani korunu." Viktor Hájek byl v háji a vůbec nevěděl co má dělat, firmu si zamluvili, protože byla dobrá a hlavně cenově výhodná, ale pokud pár ušetřených tisíc znamená ztrátu podpory od Novotných byla volba jasná. "Chápu to teď správně, že pokud budeme mít jinou agenturu můžeme s vaší podporou počítat?" "Pochopil jste to správně, zbavte se ho a já budu velmi štědrá." Nakonec se rozloučili a on ještě na chodbě přemýšlel co musel Martin Pivoňka téhle mladé ženě udělat, protože ta se rozhodně mstila. Jemu to, ale bylo jedno najme někoho jiného a Novotní jsou zpátky.
Raul seděl v kanceláři Sid a slyšel celé jednání. Musel uznat, že Sid teď byla tvrdší nepřítel než zvládala být svého času Sidonie. Než Sid vešla do kanceláře, tak se tu objevila Alice a on se jen modlil, aby nedělala problémy. "Raule volala jsem ti, to už mě taky hodláš ignorovat?" "Alice tady pokud vím nemáš co dělat, já se hlavně starám, aby firma šlapala a to se děje." "Ona stejně tu firmu zničí, nemá sní žádné pořádně zkušenosti, nic o jejím fungování neví." Než stihl Raul něco říct bouchly dveře o zeď a tam stála Sid. Raul jen doufal, že nebude muset Sid krotit. "To je zajímavé, že ti to nevadilo, když jsi na mě hodila celou firmu po tátově smrti. Na babičku jsi hodila identifikaci jeho těla a ona se hlavně díky tomu zhroutila. Jsi naprosto sobecká mrcha, která byla ochotná obětovat moje zdraví a hlavně štěstí. Nikdy ti neodpustím, že po tom co jsem ti všechno svěřila a jak jsem si ti vylévala srdce jsi se s tím grázlem začala tahat. Vím jak zatočit s grázlem a stejně tak klidně zatočím s tebou, okamžitě vypadni a nechtěj, abych náhodou dala na radu babičky a vyhodila tě i z vily." Raul věděl, že to Sidonie navrhla, ale doufal, že zůstane dál jen u návrhu. Sledoval taky jak se Alice napřáhla a chtěla dát Sid facku. Než stihl zasáhnout, Sid ruku chytila a bolestivě stiskl. "Jsem tvoje matka tohle si nemůžeš dovolit." "Moje matka už nejsi dva roky a teď máš týden na to vypadnout z vily."
Sid si dávala bylinkový čaj a snažila se uklidnit, Raul uznal, že už to Alice definitivně přehnala a on sám dohlédne na její odchod z vily. Alice měla svoje peníze a mohla se dál třeba věnovat psaní. Taky měla v Hradci byt a tak má kde být. Strejda před chvilkou odešel a ona zůstala sama. "Ahoj ségra, slyšel jsem, že uklízíš." Sid se zvedla a bráchu objala, zatím se nevyděli a jen si volali, snažila se ho před tím vším chránit. "Moc ráda tě vidím. Jak to víš?" "Byl jsem doma a máti přílitla doslova jak čarodějnice na koštěti a začala nadávat. Sid já v tomhle stojím za tebou, konečně mi spousta věcí došla a pokud budeš potřebovat pomoct jsem tady." "Já se tě prostě snažila ochránit, teď by jsi se měl soustředit na maturitu a ne na řešení těchto věcí." "No tak ségra, já potřebuju vypnout, než se z učení zblázním. Testy mám skvěle za sebou a ústní maturita bude to samé neboj." Sid doufala, že má pravdu, měl ještě na učení nějaký čas, ale prostě se to blbě sešlo. Taky ho čekaly přijímačky na vysokou, což s ním chtěla probrat. "Mimochodem babička říkala, že pořád ohledně vysoké váháš? Chceš o tom promluvit?" "Teď už není o čem, protože mě nikdo nebude nutit jít tam kam nechci. Neboj pořád chci jít dál, ale teď si budu moct vybrat podle sebe." Sid ho objala a věděla, že minimálně on bude určitě v pořádku.
ČTEŠ
Jak bolí ztráta
KurzgeschichtenSid se už pár týdnů potýká s přítomností Mártyho v jejich životech. Stále mu nevěří, je si jistá, že něco tají. Nikdo ji není oporou a aby zachránila vztah s Adamem obrací se na psychologa. Bere tajně léky a jen tak zvládá jeho přítomnost v zoo. Ada...