41. Jak randit

181 8 0
                                    

Alena seděla brzo ráno u Lukáše v zázemí a dávali si kávu. "Tak jak to vypadá?" "No včera za ní byl v práci a zdá se, že to bylo dobré rozhodnutí." Alena se na něj zvědavě podívala a on jí vysvětlil jak se to má s Admovým bytem. "Bože to mi vůbec nedošlo, Josef sice říkal, že byla dost nesvá, ale mysla jsem, že kvůli vyprávění o minulosti. No tak snad to nějak vyřeší, Sid je teď ve vile tak můžou být tam, ale taky by měli někam chodit." "Právě a to je kámen úrazu." Lukáš chtěl pokračovat, ale přišel Albert s kávou. Psal mu, aby se tu stavil. "Koukám, že něco řešíte, ale ty jsi psal, že něco potřebuješ." "Jo a bude to znít divně, ale potřebuju radu, nebo spíš tvoje vzpomínky." Albert ho poslouchal a nemohl uvěřit tomu co po něm Lukáš chce. "Abych si to ujasnil já mám vzpomínat na dobu, kdy jsem se choval jako úplný kretén a balil Sid?" "Podívej, kdyby to nebylo nutný tak tě do toho vůbec netahám, ale já dokážu dát dohromy tak to co má Sid ráda k jídlu a jaké má ráda květiny. Do společnosti jsme většinou chodily do hospody nebo s kolegy na bowling a jiné sporty." "Lukáš má pravdu, jestli Adam něco ve vztahu se Sid úplně zazdil tak je to jak randit. Vážně chodit jen do baru není řešení a ona teď potřebuje to co jí Adam tehdy prostě nedal."

Albert je poslouchal a musel uznat, že vlastně mají pravdu. On Sid brával do restaurace, do kina, nebo divadla. "No když to podáš takhle tak to vlastně dává smysl. Takže muzea, Sid je má ráda a určitě se najde spousta takových co budou bavit i Adama. Pak divadlo, Sid ho miluje, hlavně muzikály. Tam je výběr široký takže se určitě najde něco co zvládne a když se trochu bude muset přemáhat tak ho to nezabije." Alena si dělala poznámky, protože bylo opravdu potřeba to vyřešit. "Alberte díky, vážně si toho vážíme." "Jako víš od doby co jsem s Kristýnou jsem to i já musel upravit, ona je ráda venku, takže procházky místo galerií. Má ráda hory, takže horské chaty místo luxusních pláží. Chci aby ti dva byli spolu, Adam jí nikdy milovat nepřestal." Nakonec si Alena ještě udělala pár poznámek a pak se vydala směrem k Adamovu pavilonu. Albert ještě u Lukáše zůstal. "Hele ty fakt vypadáš, že potřebuješ dovolenou." "Jo jenže teď na to není čes, štve mě to i kvůli tomu, že na Kristýnu nemám tolik času. Snad brzo někoho seženu." Lukáš se za ním díval a umínil si, že by si mohl promluvit se Sid. Ona tohle dělala roky a ve sklárnách natrvalo být nechce.

Adam se díval na lísteček od Aleny a došlo mu, že oni se vážně snaží zajistit, aby byla Sid šťastná a díky tomu i on. "Hele v tomhle máš vážně velké mezery. Po její záchraně jste byli hned spolu a vlastně jste ani pořádně nerandili. Byli jste pořád spolu a ty jsi to po návratu z Amazonie posral už úplně." "Já si to prostě neuvědomil, byli jsme doma a spolu, mě to stačilo." "Jo pako tobě ano, ale bože každá holka chce dostávat kytky, každá chce večeře při svíčkách jen tak a ne jen když něco provedeš. Na tu výstavu tehdy jsi jí vlastně nikdy nevzal." Adam se na Alenu díval a uvědomil si, že má pravdu. Tehdy se konečně odhodlal Sid někam pozvat, ale pak přijela ona a všechno šlo do háje. Po její záchraně už na to zapomněl. "Já vím, že jsem to všechno pokazil, jen víš.." "Pořád se bojíš, že Sid couvne?" "Tak hrozně moc jsem jí ublížil Álo, tak hrozně moc trpěla kvůli mě a mým rozhodnutím. Mám strach, že to zase všechno zkazím." "Podívej nemusela to co se stalo nikomu říct, mohla si nás všechny vychutnat. Mohla všechny mučit tím, že s námi ani nebude mluvit, nikdy bych jí to po tom všem co vím nemohla vyčítat. Přesto všechno se odhodlala říct pravdu a tobě dát novou šanci, jen musíš být opatrný." "Ja jí miluju a strašně moc chci, aby byla šťastná, udělám cokoliv, aby to tak bylo."

Sid stála u zázemí a slyšela část rozhovoru mezi Adamem a Alenou. Vlastně jí to potěšilo, protože Lukáš si asi vzal na pomoc jí, aby ona a Adam měli šanci. Nakonec se rozhodla vytratit a nechala je plánovat budoucí rande na která ji Adam vezme. Lukáše našla s Patrikem, který jí pozdravil a vytratil se. "Nechtěla jsem vás rušit, nemusel přece odcházet." "Zlatíčko klid, za chvíli má komentované krmení tučňáků takže vážně jít musel." "Tak dobře a vypadáš opravdu spokojeně." "No alespoň někdo tady. Zato Albert vypadá, že se za chvíli složí." "Adam mi včera říkal, že je to špatné a Adélka, když jsem Bertovi volala řekla, že usnul vyčerpáním v kanceláři. To je pořád kvůli tomu chybějícímu člověku?" "Jo je a vážně toho má dost snaží se dělat svoji práci i tu pro PR, Lubor se mu snaží pomoct, ale teď musí dělat plány a rozvahy na budoucí půlrok a taky toho má nad hlavu." "Jestli já moc kecám, když o něčem nechci mluvit tak ty jsi mistr v tom něco neříct a přesto říct úplně všechno obrovskou oklikou." Sid sledovala jak se Lukáš začal smát. "No a jako uspěl jsem nebo to potřebuješ vysvětlit polopatě?" "Nevím jestli chci být denně v zoo, zatím bych to nezvládla." "Sid to přeci nemusíš i kdyby jsi o tom vážně uvažovala." Sid ho objala a vydala se zpátky k Adamovi. Cestou přemýšlela o tom co Lukáš řekl, musí si to nechat projít hlavou. Adama našla u terárií, ale hned sešel dolů a objal jí, tady jí bylo dobře, v jeho náručí.

Jak bolí ztráta Kde žijí příběhy. Začni objevovat