1.5

20 4 0
                                    

Граф і дворецький йшли, так би мовити, свіжими слідами. Тобто одного кривавого сліду, який на початку шляху біля сходів був зовсім блідий, а ближче до королівської частини спалень виразніший.

— Я не зрозумів, чи у нас Король жерти людей почав? - Юнгі йшов точно за Хосоком, мружачись у його потилицю. Аж надто неприступно виглядала ця гора, і щоразу поводиться холодно, наче перший день знайомі.

— Лікар, якого ви привезли, — справжній. Ви небувалий...

Хосок хоче сказати «ідіот», але вимовляє «молодець», що в контексті несе той самий відтінок.

- Хто істинний? – Юнгі гальмує, зупиняючи й дворецького. - Цей житель півдня? Кому?

- Ну, не мені ж, - гордо відповідає Хосок, зірвавши чужу руку, і продовжуючи рівно йти.

- Чонгуку? – граф у повному здивуванні, щоб звертати увагу на зіпсовану поведінку Хосока, якому здається надто багато дозволяється на правах головного слуги.

- Так. І він учора його силою до себе привів. - Юнгі знову здивовано підняв брови, дивуючись, що, відсутній майже тиждень, а пропустив все найцікавіше. Знав же, що щось не так з цим жителем півдня. І ось нате, розпишіться.

- Силою? Тобто зґвалтував його, чи що? - Сама фраза прозвучала смішно. Навіщо Королю когось ґвалтувати, коли його самого хоче «взяти» добра половина міста?

- Не знаю. Сподіваюсь, що ні.

Більше не сказавши одне одному й слова, бо Юнгі раптом став відчуженим, вони дійшли до опочивальні. Варта пропустила їх негайно, але звуки зі спальні долинали мальовничі. І не чоловічі. Хосока ця новина підбадьорила. Але не надовго. В одного з проходів було розбите скло, звідки починалася кров. Виглядало все так, ніби хтось учора посварився, а здвоєний жіночий стогін зі спальні тільки підтверджував здогади. Чонгук, природньо, знайшов чудову нагоду «постраждати».

Юнгі зовсім похмурнів і без зазріння совісті відчинив двері в королівські покої, перервавши розвагу (міг собі дозволити таку вільність). А що перед ними? Чонгук стояв навколішки, відтягуючи голову фаворитки за кінський хвіст, поки вона звучно стогнала рачки, активно підставляючи сідниці. Друга дівчина втомлено лежала на другій половині ліжка, попиваючи вино.

- Ваша величність! - заволав Юнгі, щоб зовсім закріпитися. Чонгук виду не подав, продовжуючи втовкмачувати дівчину в простирадла, прискорюючи поштовхи. Хосок розсудливо відвернувся, не дуже радіючи альтернативі спостерігати за голою дупою Короля, що напружилася від «важкої роботи». Хоча чого тільки Хосок уже не побачив за весь час його перебування як дворецького. І ляпаси ці чув безліч разів, і навіть знає, як Королю більше подобається.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now