Техьона годують хлібними крихтами і колодязною водою - це все, що він бачив за день, але він із задоволенням їв цей делікатес, коли немає королівських страв. Він не привереда, а вибирати не було з чого.
Його також тримають на ланцюгу, і він, не підводячись, лежить на грубій бязі, висипаючись на ціле життя вперед. Курильні палички більше не ставлять, так що розум прояснюється (марення про Чонгука теж пройшли). Але вони все одно заходять до нього, щоб просто змінити пов'язку і перевірити рану, приклавши клятий розпарений лопух, який наприкінці дня перетворюється на висохлий лист. Надріз потроху затягується, але головне не загниє і органи всі на місці, залишаючи потворний шрам з кривими швами. Але це нічого. Ніхто не побачить цього, крім Чонгука.
А Чонгук прийме його навіть таким виродком. Прийме ж? Обов'язково.
За стільки діб самотності лікар встигає все подумати, тільки про дитину згадувати зовсім не хочеться. Одна думка, що вона мертва змушує його зійти на здригання. А він втомився, втомився боятися всього...
У нього тільки віра, а тому він бездоганно вірить, що його дитина жива і здорова, і якщо диво трапляється, то вже десь у замку, під захистом Короля. Техьон внутрішньо відчуває, що йому не доведеться довго тут сидіти. Його не збираються вбивати, це означає, що рано чи пізно викинуть. А там він уже сам знайде доріжку до будинку... І Чонгук його відмиє від бруду, нарядить у чисті шати, вилікує від колишніх страждань. Так і буде. Так було.
Ніколи він його не покине. І Техьон ніколи.
Лікар уявляв собі, що після пологів буде непоказним, повненьким таким, з животом, що залишився, але від такого голодування все впало, ніби і не було вагітності зроду і дитини ніякої не було. І що, ну ось, щоправда, сон? Але Техьон не хоче, щоб все виявилося сном. Все, що в них було з Чонгуком, є і буде з ними назавжди, і це можна тільки зберегти, зберігати як зіницю око. А тепер їхня спільна дитина, довгоочікувана, рідна, якої вони так довго бажали. Нехай Техьон і не відразу прийняв її в собі.
Не все, ні, не все приходить одразу.
У підвалі завелися нові щури, а над гниючими кружляли мухи, роз'їдаючи падаль. Ці щури вже ходили ходуном, як коні, намагаючись знайти їжу. Лікар із доброти серця кришив їм крихти хліба, навіть одного разу хотів їх погладити, але знав, що вони переносники всяких хвороб, і передумав це робити. Натомість вони на ньому не сиділи і не кусали, а це вже було обнадійливо. Може, й пожаліли його, чи пройшли повз нього з вдячністю, але стали слухняними слухачами, їй-богу, слухачами його нових казок. Техьону все одно не було чого робити, а розмовляти з пацюками може і божевілля, але всяко краще, ніж їсти себе страшилками.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...