2.1«Черево»

22 2 0
                                    

Сам я в нещасливій долі та чекаю найгірших лих.

Куди йду, якщо вездесуще злоба?

Моє серце наповнюється схожою тривогою,

Ми обидва блукаємо в одному бреді.

Я засуджений до страждань і сорому.

Чи маю просити у Бога війни чи миру?

Нехай буде нам даровано те, чиє безсилля настільки погане,

Все, що завгодно вищому суду..

Франческо Петрарка

***

Двоє закрилися в будуарі, приймаючи лазневі процедури разом, сидячи один на одному, відкриті у всіх сенсах. Техьон звів ноги за спиною Чонгука, бо так зручніше.

Лікар скрупульозно придивлявся з якого боку збривати щетину свого піддослідного кролика, боячись його подряпати гострим лезом. Чонгук запевнив, що боятися нічого, в будь-якому разі все затягнеться, і розслабив шию, відкинувши голову на м'яку оббивку бортика, мляво стежачи за маніпуляціями свого лікаря, який від натуги висунув кінчик рожевого язика. Ось він, язик цей, прямо взагалі відволікав.

- Техьон, закрий рота, прошу. - А в голосі стільки непідробних страждань.

Лікар подивився на нього, попросивши закрити рот, і почав м'яко рухатися по шкірі, гладко зголюючи його підборіддя. У цей час Король, хай йому грець, ковзав долонею по гострому коліні, піднімаючись усе вище, зовсім нахабно відволікаючи Техьона від роботи. І діставшись до внутрішньої частини стегна, де ледве подряпнув нігтем шкіру, опустив руку на член, без натиску пестячи голівку. Техьон дуже чутливий хлопчик, тому одразу скукожився, припиняючи водити лезом і чіпляючись за широкі плечі.

— Ти чому так поводишся? - Просипів Техьон, облизуючи сухі губи. - Чон ... гук. - На останній мові голос зірвався, тому що Чонгук сильно стиснув головку, відсуваючи крайню плоть, масажуючи великим пальцем дірочку.

Техьон не спеціально, але все ж таки опустив голову Чонгуку на плече, сором'язливо стогнувши в саме вухо, а потім затис у зубах його мочку, почувши, що дихання мучителя теж збилося. І поки Король робив своїми руками всякі дії, що бентежать, провокуючи лікаря ще більше, Техьон провів язиком по тій же мочці, жарко видихаючи. Йому теж подобалося приносити задоволення, але в межах допустимого, наприклад, прямо зараз провести мокру доріжку вище, облизавши дугу хрящика, заводячи язика у вушну раковину, неминуче відчуваючи, що вже на межі. А Король? Де його межа?

ЦугцвангWhere stories live. Discover now