3.9

13 4 0
                                    

Сонце обережно кралося, наступаючи своїми променями на темне заволочене небо, пробиваючись крізь напівпрозорі штори. Техьон нутром відчував, що прокинувся не в покоях Короля, а в його замку, адже в нових апартаментах сильно пахло хвоєю, запах якого належить лише одній істоті. І перше, що побачив, кинутий оксамитовий мундир на софі, що стоїть біля вікна, тому сумнівів не залишилося, хто його тут залишив. Він дуже добре пам'ятав цей мундир і те, як Чонгук у ньому виглядав, а ще те, яким він навпомацки: м'який, ніжний, обволікаючий пальці маленькими ворсинками. Але ця мова зовсім не про Чонгука, він на противагу своєму одязі ніжним і м'яким не був.

Про нього зовсім не хотілося говорити.

Стан від нестабільного перейшов у вкрай плачевний. Тіло нило від болю, особливо постраждале місце, яке б залікувати чимось, тільки вставати зовсім не хотілося. Лікаря всі залишили одного, щоб не миготити перед очима і не набридати своєю співчутливістю. Це було мудре рішення, тому що розмовляти він ні з ким не хотів, а чого хотів – тільки бути наодинці із собою. Варто багато про що подумати, перетравити нещодавню «довгоочікувану» зустріч і можливо знайти Його Величності гідне виправдання. Але Техьон не мав уявлення, що можна запхати в це виправдання. Він так і не зрозумів, чим заслужив ту жорстокість, що межує зі сліпим безумством.

І так і не зрозумів, чому був зачарований його поведінкою.

Техьон хотів убити свого коханого Короля, по-справжньому, з смертю, щоб ніколи не бачити тіло цього чудовиська, але рука зрадливо здригнулася в останній момент, згадуючи проломлений череп, криваву статуетку, свої ж жалібні колінно-чолобитні вибачення. Як олівець опинився в руці, він і не згадає, просто нашарив перше, що трапилося і стрімко заніс для удару. Тільки проблема в чому: завдавати Йому болю він не вмів, як не брешися. У цьому плані лікар справді мізерний і жалюгідний чоловічок, який сам дозволяє глумитися над собою і своїми почуттями.

Скільки він так лежав, не рухаючись із місця і не змінюючи позу? Знову багато спав, а думав, що виспався на ціле життя, там, у сирому підвалі. Знову помилився. Це ще треба подякувати Його Величності, що той не приспав його навіки, бо чужий багряний погляд і його дії обіцяли криваву розплату, і, якби не випадково нашарений шрам на животі, все могло закінчитися в іншій перспективі. Техьон би теж лежав, не змінюючи пози, тільки під пухкою землею, мирно склавши ручки.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now