3.7

14 2 0
                                    

Король пройшов у свій кабінет у ратуші, з зволіканням тупцюючи біля дверей, збираючись з думками. Вся його напускна агресивність трохи зменшилася, або ж набула іншої форми. Король наш знітився, тому що зараз побачить кохану людину через такий тривалий період, при цьому знаючи, що його він бачити не радий. Насправді він дуже боявся цієї зустрічі, і ще більше боявся дивитись у вічі зраднику, що кинув їхню дитину – важка доля на долю Всія. Але Чонгук вигадав собі легенду про миротворця і вирішив, що свої гріхи спише на гріхи Техьона (просто?). Він тільки винагородить по заслугах, але не дасть йому померти. Що ви, яка звитяга з боку нашого Короля. Просто королівський подарунок!

Але хіба Чонгук справді Бог? І хто він тоді взагалі? З чого взяв, що може керувати людськими долями, як сам того захоче: сьогодні обласкав, завтра відкинув, учора засудив до страти – маючи величезне королівство на плечах і остогидлу корону на маківці? Але ж Техьон не його... І якщо вже вільний бігти, то хто дав право тримати його в клітці?

«Моє. Тільки моє!» - але замість скіпетра і держави Чонгук тримає в руках людське життя, і розпоряджається їм відповідно до своїх бажань. Вибору він не надавав. Вибір завжди був на його користь.

Якщо ж Чонгук і міг відчувати докор сумління, то не тепер, коли він підібрав свою дитину біля мосту. Навіть звірі не кидають свою дитину, тож лікар краще за звіра? Але душу все одно глине, так що Чонгук упускає з уваги і ніяк не може зрозуміти?

Він набирається мужності, хоробрості, відчиняючи вербові двері, стискаючи губи в смужку. Але перед ним не безстрашний смертник у обладунках, ні. У його владі маленький скукоженний чоловічок, що лежав як мисливський трофей на доріжці біля каміна, лежав згорнутий у калачик: брудний, поранений, ще тендітніший, ніж зазвичай – ще жалюгідніший. Більш ніж пошкодувати його, Чонгук хотів тільки розчавити сильніше, зламати так, як він зламав у ньому віру.

А що коли зламається сам? Духу вистачить?

Але король підбирав різні приводи для своєї образи. Якщо лікар і втік з якихось прихованих причин, то точно не тому, що життя його було погане. Зовсім ні, Чонгук робив все, щоб цей житель півдня посміхався, тільки б він не мучився, не пекло, не холод, не вірив пліткам і інтригам, живучи в просторих палацових особняках. І хіба він його образив? Звичайно, Чонгук і не думав звалювати за свою зраду таємне одруження, а потім і притулок божевільній дружині. Для нього це було бездоганною нормою: зберігати у замку жінку, наречену своєю дружиною, та хлопчика, нареченого своїм коханцем. Але ж одружуючись, він лише виконував обов'язок (хоча був комусь винен?), що веде в одноразову подружню постіль.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now