Король більше не завдавав незручностей, як і обіцяв. Тільки продовжував дурити.
Чонгук поставив договір: лікар живе в його покоях, і він його благополучно не чіпає - рівноправне співжиття. Для Техьона все зрозуміло, такий розклад йому на руку, але яка з цього вигода Королю? Але правди не дізнатись. Техьон приймає пропозицію, того ж вечора засинаючи на одній частині ліжка, а Чонгук на іншій – між ними відстані два лікті. Звісно, він його не чіпає, але й не спить, а це вже непогана перевага. Можна дочекатися, поки лікар засне сном немовляти і підсувається ближче. Зрозуміло, Чонгуку важко впоратися з природним бажанням, але поки Техьон одягнений, все нормально. А Техьон прям намагається з одягом, загортаючись як капуста.
Так вони живуть. Принцеса була тимчасово заслана в маєток графа Міна, поки не вирішиться підготовка замку до прийому великої кількості гостей, і всі нюанси не будуть обговорені з її батьком. У Чонгука одразу з'явилось багато невідкладних справ. Тому якщо він і приходив до спальні, то рідко, здебільшого сидів у кабінеті, зачинившись на всі засуви. Особисте місце лікаря теж не порушував, задовольняючись наявним розташуванням. Все-таки його омега поруч, хоче він того чи ні. І на душі спокійніше.
Прислуга була суворо попереджена, щоб з лікарем без потреби промов не заводили, а про одруження взагалі табу, навіть між собою. Не можна було вічно тримати Техьона під замком (не можна було вічно мовчати?). А йому тільки дай волю, він до сутінків хитатиметься по всій окрузі, повертаючись тільки для сну. І раз Техьон виду не подавав, що його щось мучить, Король не хвилювався.
І це перетворилося на нав'язливу ідею. Чонгук брав, діставав цим Хосока, щоб той теж не розслаблявся і за лікарем стежив: хто, куди, навіщо. Дворецький не здивувався, що у Короля на ґрунті весілля з'явилися авторитарні замашки, хоча він і так був диктатором.
А потім непомітно пролетів тиждень, і Техьон уже прокидається поряд з Чонгуком, і другого дня, і надалі – розплющує очі, а вампір лежить на животі і головою в його бік. І щойно Техьон отак прокинувся, підняв опухлі повіки, цей серцеїд мило посміхнувся, анітрохи не приховуючи того, що уважно спостерігає, і тим більше не приховуючи того, що радий бути в такому сусідстві. . Без докучань, просто щоб зігрітися (просто щоб обдуритись). Лікар став розуміти чітко сплановану стратегію. Ще один такий вимотуючий тиждень і вони почнуть руки один на одного складати, а там і до зігрівання недалеко. Але Техьон сам уже звик ділити з кимось постіль, а одному незатишно. І до біса плани.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...