Край світу – обмежений простір, що закінчується в кімнаті, виділеній Техьону. Клітка, звичайно, так собі, але їм нема з чого вибирати. Вони – заручники обставин.
Усі в цьому будинку повинні розуміти, що від Його Величності немає сенсу ховатися, бігти, ховатися по підворіттях. Тим більше, якщо це безпосередньо стосується Техьона. А ще це безпосередньо стосується лише цих двох, а отже, апріорі, помічників бути не повинно. Тут граф чітко розуміє, що не має права втручатися, навіть якщо дуже хотів би. Ліміт його беззавітної підтримки підійшов до нуля, а заступництво перестало користь.
Рятувати – не в його компетенції. Нехай вони врятують один одного самі. Або доб'ють остаточно.
І як діти Божі можуть йти проти самої природи? Доля приготувала їм міцний тил – тримайте, любитеся; зробила їх слабкими – боріться, миріться; залишила без розуму, відчуваючи на міцність. Гірко, але все-таки з присмаком солодкого виру, в якому тіло Техьона зреагувало не просто так і точно не випадково. Воно волає свого коханого ненаситним покликом, вичерпуючи прекрасний дурманливий запах, що забивається в носоглотку навіть графу. І йому теж важко і неприємно давити у собі спрацьовані інстинкти.
Мінімум, що треба – вимкнутись. Максимум – не бути взагалі.
Не придумавши нічого кращого, він залишив лікаря на Хосока (ніби скинувши одну ношу, перейнявши іншу), а ось сам пішов у Королевську кімнату, що знаходилася на другому поверсі в найдальшому кутку коридору. І дай бог, якби Чонгук виявився на диво розсіяним, сонливим або просто втомленим, щоб не вловити те саме, що зводить з розуму. Але ж так не буває... правда ж?
Ось і Король сидить розлючений до краю, каламутними очима зустрічаючи погляд друга, що ввійшов, і готовий будь-якої хвилини видертися на стіну, аби позбутися нав'язливої ідеї чергової феєричної помилки. Бажати Техьона зараз і так сильно — це не що інше, як помилка. І зітхання жалю, на жаль, зовсім не допомагає.
— Будь ласка, скажи, що мені це здається... — голос його несподівано жалібний, уподібнений до благання, і в ньому немає тієї сталевої впевненості й стати, від того лякає більше. Сильні світу всього не можуть показувати слабкість, але навіть могутність ламається під гнітом накреслених подій.
— Чонгуку, не втрачай себе... — Юнгі притримує його за грудки і добре струшує, з якимось неприродним мандражем спостерігаючи, як в очах навпаки то з'являється, то ховається багряна сутінкова імла, облизуючи райдужки яскраво-червоним і знову залишаючи аспидні очі. . Контраст квітів – лякав і водночас заворожував. Але Чонгук був не менш наляканий, бурчачи зі своєї голови, що стукала, яку він схопив і впав на ліжко.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...