2.6

18 2 0
                                    

— Людино, радий мене бачити?

Це звичайно казав Юнгі, як завжди сповнений енергією, крокуючи позаду свого незговірливого дворецького, який продовжував вдавати, ніби в упор його не помічає.

«Людина» – як їхній особистий секретик, який ніхто не розгадає. Хосок поблажливо посміхається, не втримавши емоцій. Граф завжди говорив якісь милі речі, але, до речі, сам від цього милим не ставав. Вампір є вампір, а Хосок не хоче бачити в кровососній істоті добродушний початок.

— Пане... — почав Хосок, але граф перервав його своїм сміхом, грайливо й неетично погладив по спині, не питаючи дозволу. Якось він навіть зміг викрити момент і обійняв його (про це ключник і розповідав лікареві), але добре пам'ятав, чим закінчилися його наміри стосовно незайманого слуги.

- Вибач вибач. Дуже вже подобається, коли ти називаєш мене паном, то про що ти?

Дворецький картинно закотив очі, скидаючи чужу руку, і на подив різко зупинився, обертаючись до графа, що зарвався, обличчям, щоб висловити йому все, що про нього думає. «Осміліла моя людина», – подумки похвалив себе Юнгі, дуже вже задоволений цією реакцією. Живою реакцією. Він сам не знав, що відчував до Хосока, але доводити його до ручки шалено подобалося, а ще більше проводити час у нескінченних сутичках.

- Ви переходите всі межі! - Дворецький і хотів би прикрикнути, але вийшло тихо-мирно, тільки-но пара з вух йшла. Але хто це підтвердить? І що там за межі такі, що вже спини торкнутися не можна? От якби граф ішов стопами свого Короля, то було б зрозуміло, звідки стільки протистояння. Але він, граф Мін – джентльмен.

— О, радий, що ти помітив! - іронічно відповів Юнгі, продовжуючи рухатися до королівської спальні. Він взагалі приїхав сюди не до Хосока (хоча і це теж), а в першу чергу, щоб утихомирювати вампірську самотність, знову кинуту на свавілля долі. Так він собі й уявляв Чонгука: розбитого, зламаного, котрий знову щось не поділив зі своїм лікарем.

А де там лікар?

- Так ти...! - Хосок несвідомо перейшов на неповажний тон, відразу закривши рот від власного голосу, спостерігаючи як ніжно його нагородили спокусливою усмішкою. Граф підбадьорився – лід рушив, а сам торкнувся важких дверей, відчиняючи перепустку в королівське лігво. Радісно переводячи погляд зі збентеженого дворецького, Юнгі зморщив обличчя і голосно вилаявся, зовсім не аристократично підібравши тон вітання для шанованого монарха.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now