Про вагітність лікаря тепер дізнаються всі, а не тільки проноза-ключник, тому що більше не вдається приховувати округлий живіт за одягом. Стрункий лікар з такою ношею видно здалеку. А як на це відреагували служники? О, вони придумали цілу стос різних образ, але їхнє улюблене було: «сука на зносях, сука понесла потомство», хоч і говорили за очі, Техьон чудово це знав. Здавалося, немає гіршого приниження, коли тебе прирівнюють до собаки, а при зустрічі лицемірно посміхаються, бо Король наказав дотримуватись субординації. Але Техьон терпів, проносячи все через серце і знову змушуючи йти далі.
Він був морально пригнічений, дедалі рідше з'являючись поза стінами королівських покоїв. Поруч із Королем було найкраще. А душа просилась на волю. Але що ця воля така?
Око піднебесне чи улюблені пута?
Техьона не чекали з розпростертими руками на південних землях і тут теж не чекали, а накопичені роками знання цілителя увінчалися провалом. До нього не йшли по допомогу, і Король не пускав лікувати хирлявих і немічних, вважаючи, що це обов'язково нашкодить здоров'ю лікаря та дитини. Тоді на що ще був придатний Техьон? Ця думка не давала йому спокою.
Що стосується Короля, він, зрозуміло, чуйно помічав зміну настрою свого жителя півдня, що усміхається тільки в його присутності. Животик зростав якось зовсім непомітно, а тепер уже такий великий, округлий, що виразно показує, що всередині є життя. І Чонгук радий би чимось допомогти лікареві, втішити, приголубити, але не знає: а як? Він щасливий. Він плекає цей період, і тепер, коли кладе долоню на живіт, витягає руку далі, щоб охопити цілком. І Техьон щасливий у тій мірі, просто йому важче дається носити у собі дитину і ношу королівського тягаря.
(Він так ніколи і не зрозуміє, чому люди живуть чужими життями, немов у них немає своїх. І не придумає формулу зцілення від злободенних пліток.)
Але повно говорити про цих палацових щурів, набагато важливіше, що відбувається у лікаря з Королем наодинці в їхньому маленькому світі. Найдивовижніше диво сталося, коли малюк став штовхати ніжками. Техьон вперше відчув слабкий рух усередині і спочатку злякався, а потім поштовхи повторилися ще раз і ще, показуючись на шкірі живота маленькими слідами. Техьон звичайно побіг за Королем, перервавши збори ради, зніяковіло вибачившись, але Короля-таки висмикнув з місця. І відійшовши до зачиненої кімнати, підняв сорочку, прикладаючи чонгукові руки до живота, з яскравим блиском в очах спостерігаючи, як міняється обличчя Чонгука. Повільно опустившись на коліна, він чіпав уже впевнено, прислухаючись, запам'ятовуючи цей момент назавжди.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanficЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...