3.18

19 2 0
                                    

Погода продовжувала радувати північну долину теплом, особливо сонце відігрівало Королівство Вітрів, де вже давно не спостерігалося такого клімату. А благодатна атмосфера продовжувала крутити голову. Точніше голову кружляла не атмосфера, а дехто конкретний. І, можливо, це вже давно було взаємним тяжінням...

Король зі своїм постійним супутником (саме не коханцем, а супутником) рушили в місто, тепер уже разом і без будь-яких маячних зупинок біля дрімучого лісу. Ініціатива надійшла від графа Міна, який запропонував на кілька днів зупинитись у його фамільному особняку та відсвяткувати закінчення будівництва каналу, який заповнили водою. Для городян теж було влаштовано свято, бо пісні та радісні голоси були чутні з усіх боків. Адже не тільки правителю покладено відпочинок.

Разом з Королем, граф запросив бургомістра зі своєю дружиною Йосан, яка в даний момент була в цікавому положенні, виношуючи їх першу дитину. І Намджун прибув у особняк раніше, ніж Його Величність, встигнувши оглянути будинок усередині та зовні. Зустріч обіцялася бути дружньою і особливо приватною, без розмов на робочі теми. Юнгі підтримував зв'язок з бургомістром, вважаючи його хоч не другом, але досить близьким знайомим, на якого можна було покластися будь-якої миті.

Техьон був у графа в особняку вперше і йому справді дуже сподобався двоповерховий особняк, з вікон якого відкривався вид на центральну частину міста і зовсім віддалені посівні поля з головними воротами. Хосок, який вийшов на ґанок, зустрів їх не як дворецький, як можна було очікувати, а як член родини, одягнений у звичайний повсякденний одяг, доповнюючи образ своєю фірмовою посмішкою. З дня їхньої останньої зустрічі в резиденції багато що змінилося і в його погляді, і в його жестах.

Вже Техьон добре знав, з чим це було пов'язано. Відпочинок на Марсовому полі пішов їм на користь, власне, і королю, і лікарю, але вони не збиралися обговорювати це, тобто не збирався тільки Техьон, з тремтінням згадуючи болісний ранок ниючий біль у шлунку, гарячі обійми прибулого мучителя і любовний поцілунок у шию, що закінчується глибоким сном. А тут і зараз панував уклад іншого будинку, інших відносин та інших законів – не було чого трусити повітря пройденими переживаннями.

Всіх гостей запросили на відкриту терасу з заднього боку фасаду будинку, де був поставлений великий дерев'яний стіл і зручні плетені стільці на шість персон. І ось ми маємо: три вампіри, які кардинально відрізняються за статусом, три людини, які не відрізняються нічим, і безліч тем для підтримки невимушеної бесіди. І Техьон, представлений як звичайна людина, граф, якщо їм так буде завгодно, відчував себе у своїй тарілці. Король і не наполягав вдавати, що вони коханці (або хтось більше).

ЦугцвангWhere stories live. Discover now