3.20

16 2 0
                                    

#Нескінченний Потік – Ностальгія

Лікар відбув з графського маєтку раніше, зобов'язуючись заїжджати частіше і радувати своїми візитами ненароком: запашний чай, полуниця, реванш зі стріляниною. Це на щасливе потім. Зараз Техьону треба про все добре подумати, побути наодинці собою і насититися вдосталь самотністю, що розставила все на свої законні місця. Звісно, ​​багато в чому зіграли слова Йосан – відправна точка. Вона посіяла зерно сумнівів, що започаткувало незворотний процес роздумів, і ось Техьон вже стояв у вітальні з Королем (чому?), відвойовував його від маленької графині (але навіщо?) і вражався собою. Багато чого в цей момент йому відкрилося з нового боку. Або не відкрилося, а підняло завісу минулого.

По-перше, Техьон вміє нудьгувати. По-друге...

Надвечір погода несподівано змінює думку, наводячи на небо хмари і розпускаючи небесний висип. Піднімається вітер, виє собакою і проситься погрітися всередину - але ніхто не впустить. Дощ ляпками розводить свою колиску, але під такий сполох зовсім не хочеться спати. Техьон розгойдує на ручках їхню маленьку Дохьон, повертаючись у перший день зустрічі. Все дуже просто: уявіть образ графа, темні шпилі замку, які видно з королівської карети. А після: стукіт каблуків невловимого Короля і перша зустріч із вовком... Також був дощ (пам'ятаєте?). Тоді. Техьон сумнівався у своєму виборі, сумнівався до самого переїзду в гротескну будку, а замок зустрічав його похмурістю налагодженого побуту. І хто, справді, міг подумати, що, потрапивши сюди одного разу, він ніколи не покине це місце. Але життя не стало для нього пеклом. Можна як завгодно шукати підводні камені, але щастя було, було кохання. І тупість тільки зовнішня.

По-друге, Техьон вміє любити, все ж...

Поруч із Чонгуком сяяло сонце. Неважливо, чи світило чи це був сам Техьон, його довірена особа. Невипадкова випадковість привела південного хлопчика прямо в сітку Його Величності, а тепер ми маємо те, що маємо. Жаліти не доводиться. Дохьон у його руках тому прямий доказ. Сплячий Югьом – суть їхньої зустрічі.

Щойно діти заснули, Техьон загострив слух. Почулося здвоєне гидке «кап-кап», чого ніяк не могло статися в дитячій. Зі стелі скочувалась дощова вода, розводячи вогкість. І це зовсім не вписувалося в плани Техьона на ніч. Та й було таке вперше, щоб дах підтікав (вперше за час пробування лікаря). Так він підставив тазик, розуміючи, що більше не придумає, витер підлогу ганчіркою і рушив на верхній поверх. Адже тут розумієте, не для себе запитує, а для дітей. І взагалі – проблема справді серйозна. Хто залатає дірки?

ЦугцвангWhere stories live. Discover now