«О! Як би я хотів, щоб твої руки обвивали мою шию, як би хотів цілувати твої ніжні губи...»
Після розмов по душах (між вампірами теж завівся такий) далекий столик на терасі різко підскочив з місця, а Техьон ще не відійшов від інтимного жесту Короля, сидів у момент обважнілий як гора і ослаблий як гусяче перо, а всі стрімко побігли змінювати декорації до наступної сцени. І що взагалі за сцена?
Так і так, Юнгі зазвичай закинув вудку, приправивши червоним слівцем, Чонгук підібрав випад, розпушивши строкатий хвіст, а Намджун тільки й міг, що веселитися з милою дружньою бійкою. Вирішили наші хоробри воїни помірятись... хм, вміннями. Хто мовляв з лука стріляє краще, як привід пром'яти кінцівки і розбавити вечір посиденьок, де «дами серця» пішли в захід своїх великосвітських таємничих бесід.
Першим вистрілив король, на що граф і розраховував. Одна зі служок, що до цього приносила полуницю, знову здалася перед гостями, виносячи масивну важку зброю – вербовий лук із міцною тіткою із сиром'ятної шкіри. Звичайно, кожен чоловік (нібито справжній чоловік) має вміти стріляти з лука. Це вважалося проявом мужності та спритності, а наші лицарі круглого столу, само собою, у мужності нікому фору не давали, самі будучи прославленими сміливцями. І ось бургомістр відходить на далеку відстань, висікаючи стрілою з кістяним наконечником на стовбурі дерева звичайне коло і два кола всередині, для найгостріших.
Ніхто не вийшов підтримати короля, на що той лише невдоволено скривив губи, кинувши незадоволений погляд на причаївся Техьон, і ніби присвятивши йому свій постріл (ну, зовсім як Купідон), натягнув тятиву, і , заплющивши одну повіку, знайшовши ціль і вгамувавши тремтячі руки, різко випустив довгу стрілу з м'якими пір'їнками, яка за долю секунди промчала повз уважні очі, розсікаючи повітря і впиваючись точно в накреслене коло, демонструючи беззастережну перемогу.
Його Величність нахабно схилив голову, виконавши реверанс, і відійшов убік, поступаючись місцем графу, який теж рвався показати свої досягнення у стрільбі, але за якого прийшов повболівати Хосок, цмокнувши в щоку для мотивації. Король скептично схрестив руки на грудях, давно відкинувши плащ і стоячи у своїй атласній тонкій сорочці, яка від легких подихів переливалася блиском сяючої тканини, обіймаючи плечі та широку грудну клітку, як особливий вид тортур над чесним народом. Добре, припустимо, Техьон дивився на графа, і вже точно не придивлявся, як там у Короля губи витягаються в смужку. А зрештою встав з лави і підійшов до всіх, щоб взяти участь в активних дебатах.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...