Епілог «Особисте життя «короля-сонце»»

31 1 0
                                    

Коханці у зборах гостей,

особливо в компанії своїй,

де все про всіх, але ні йому, ні їй

не потрібно уваги друзів.

Ні стіл їх не розділить, ні сусід

столу з-поміж них немає, сусіда — немає.

І не просунеш лезо ножа

в зазор меж ними... Грань, стіна, межа -

у їхньому словнику відсутні... А ми,

на їхнє багаття дивляться з темряви...

Наталія Перевезенцева

Техьона будить ні спів птахів з прочиненого вікна, ні якийсь інший зовнішній чинник, що дратує слух. Техьона будить відповідальність, переляк та усвідомлення...

"О боги! Котра година?"

— Чонгуку, ми спізнюємося! - різко вибухає лікар, абияк вибираючись з рук і ковдр, і якщо з останнього виходить без проблем, то від заспаного Короля спробуй вислизнути: вчепився кліщем і підхихикає на свій манер - "так-так, безбожно спізнюємося на все". Повіки не піднімає, відповідальність не поділяє, і взагалі – поводиться хамськи. Хоча б по відношенню до свого найкращого друга.

- Чонгу-ук! - вдруге повторює пихкаючий і незадоволений, і ще більше сердиться, коли Чонгук без попередження розмикає руки, і він летить з ліжка, збираючи зашторений балдахін і в ньому ж заплутуючись.

- Ти труп - доноситься знизу. Цей труп зустрічає загрозу таким же хихиканням, і дехто конкретний і нахабний у край перевертається на інший бік, раптом уславившись найголовнішою сонею північного королівства. Ось примха: дратувати Техьона з самого ранку.

Поки лікар по злому відкидає балдахін ногами, шипаючи нерозбірливими прокльонами (зовсім зіпсували південного хлопчика) і потім піднімає важку стародавню тканину, маючи намір розбудити Його Величність витонченим способом, і щоб життя медом не здавалося. А то боляче розслабився король: хвіст розпушив, вуха пригрів, підступно облизуючись від чергового хитрого задуму – і вже перестав будувати божий кульбаба. Ну звичайно!

— Живо вставай, вайло! - Прилітає точно за адресою. Вампір давиться образою і сміхом, не зрушуючись ні на міліметр, поки Техьон носиться як пригорілий між будуаром і гардеробною, вишукуючи відповідний одяг на дві персони. Тому що Чонгук палець об палець не вдарив, щоб хоч трохи йому допомогти все встигнути, ніби він у нього камердинер чи особистий кімнатний служник. І хоча Юнгі не образиться, якщо королівська родина трохи запізниться, Техьон все одно пунктуальний і вихований.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now