3.15

10 2 0
                                    

Ти пам'ятаєш - яблуневий сад,

А з ним все життя до крайньої точки,

Вікно, відчинене вночі,

Місяця загадковий агат,

Смички безсонних цикад,

Віолончель густої прохолоди...

Для щастя багато чого не треба.

І було щастя навмання.

Чи настане світанок? Чи розсіється затягнуте грозовими хмарами небо?

Поки що лише – проблиски надії на світило.

Після останньої розмови Короля з лікарем лід справді рушив, але складно назвати його примиренням, скоріше стриманим суто діловим спілкуванням. Техьон вдало вдав, що забув, як сором'язливо пропонував себе «випробувати» днями раніше, а тепер ходить знову весь такий далекий, чужий і тужливий. Щоправда, якщо вони (не)випадково перетинаються в межах замку, то лікар хоча б вітається, що вже небувале диво. Раніше від нього і кілька слів чекати не доводилося.

З поганих новин, але важливих: коханий і відданий дворецький залишив свої королівські пенати, переїхавши у фамільний особняк графа Мін – і в замку по-особливому стало тхнути самотністю, набагато сильніше, ніж після зникнення лікаря. Тут і інший випадок. Хосок, як частина королівської родини, бо сам ріс у замку з дитинства, і його батьки працювали домоправителями, і деякі родичі, тому не дивно, що щось відірвали рідне. Не те, щоб Чонгук шалено засмутився, але брехати не стане, туга була. Але він обіцяв допомогти Юнгі, а отже, не сміє тримати дворецького в себе до кінця днів.

Тим більше, людське життя тендітне і смертне раптово.

До речі, про смерть. Техьон просто вбиває своєю непотрібною «графською» статтю. То ходить весь із себе важливий до низу, поставу випрямляє, погляд тримає впевнений і серйозний, немов уроджений блакитних кровей – а Чонгук за ним скоса спостерігає і пишається, який сильний у нього хлопчик, який переміг усі перепони та труднощі. Королю варто було б багато чого в нього повчитися, але все, чому він вчиться - це зрідка заглядає на вуличні тренування лікаря, де він спритно розмахує рапірою і впевнено тримається в сідлі. Іноді багатьох вводить в оману, як південний простолюдин може так швидко освоювати стільки наук, беручись за все одразу.

Чонгук перестав дивуватися, що на інше він і не сподівався. Закохався він не тільки в гарного, по-жіночому витонченого юнака. У Техьона було багато інших сторін, які зводили з розуму.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now