1.7

22 4 0
                                    

Мирно сплячий Вулька, виявляється безкультурно збуджений гучним шумом, Король миском чобота штовхає двері, мало не зірвавши з петель. Вовк підривається з софи, виставляючи зуби і нагостривши вуха. Розумна тварина відчуває тонко і з якоїсь причини хоче захистити чужу людину, навіть не господаря. У тому і проблема – він гарчить на господаря, на того, хто колись його врятував. Вампір теж загартовується, так, ніби його зрадив найкращий друг, видворяючи розлюченого вовка за двері як цуценя, хоча той лише трохи поступався за вагою нормальної середньостатистичної людини.

Техьонове волосся вологе, тому опадає на перині хвилями, як Чонгук і мріяв. У його невинному силуеті прослизає грація затиснення, сором'язливості - і цим можна захмеліти краще за будь-який бурбон. Король і так хмільний, що заїдає внутрішній біль Техьона на пізню вечерю. І від цього немає порятунку тільки якщо дурман-трава. Вона наче й потрапила до ніздрі.

Лікар розлючено крутиться, крутиться, збираючи простирадла у потворні складки, ударяючи Його Величність по обличчю, пиняючись ногами. А що це, оборона? Чонгуку нічого не варто нашарити на тумбі ліжка якусь мотузку (божевку, що підв'язувала пшеничні волосся) і перетягнути їй тоненькі зап'ястя, але через постійні опори вийшло занадто міцно. Тільки на акуратність не вистачає часу. Техьон нарешті спускається з небес на землю, більше не вірячи ні в бога, ні в Короля свого, ні в добрі наміри. Так болісно йому ніколи не було ні з ким.

Так погано. Погано, погано, погано.

Простого погладжування по щоці вистачило б, щоб Техьон хоч трохи втихомирився, але ніяких ласок. Тільки різкі рухи, кмітливе звільнення від одягу, гранітна маска обличчя. А лікар ніколи не мріяв про кохання, що говорити про близькість, про яку він не чув. Жив собі та жив, не маючи внутрішнього голосу ненаситності. Що не скажеш про вампіра, який тільки цей голос слухає.

Чонгук рве білу сорочку по всій довжині, одразу оголюючи тіло, яке жадібно розглядає з усіх боків, і сам собі не може повірити, що побачив його: неприкритого, стомленого, пристрасного. І чому він не роздяг його раніше? Ще тоді, будь недобре ця вербена зі склянкою. Якби не це втручання, Чонгук би зараз, у момент першої тічки (а значить статевого дозрівання) був би набагато ніжнішим. І одразу в серці пробираються теплі почуття, від усвідомлення того, що південний хлопчик вже буде не хлопчиком, і він, Чонгук, зможе застати цей момент. Все вірно, чому Король не зміг укласти лікаря у ліжко. Зараз найкращий випадок, особливо для першого разу, коли у омеги самого все змащується зсередини.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now