Тут щури найсправжнісінькі, ворушаться в куточку, гризячи якесь куряче сміття. Вони сверблять слух своїм шебуршанням, і лікар готовий з ланцюга зірватися і вирвати їм ці невгамовні лапки, що дряпають підлогу.
«здохніть тварюки. всі здохніть ... »- єдина здорова думка, так само дряпається під кіркою.
У Техьона більше не залишилося нічого святого: він голодний, немічний, сонливий. І насправді, якщо у нього з'явиться можливість зустрітися віч-на-віч з викрадачами, він зробить усе можливе, щоб вирватися з полону. Аж до вбивства (чому ні?). Бо інакше вб'ють його, а це вже знаєте спосіб виживання. Або ти, або тебе.
Казка закінчилася непомітно для всіх героїв, завершившись яскравим світлом, щоб загнати всіх у темряву ночі. Ніч - як час глибинних страхів, але чорт знає, чого лікар зараз боїться найбільше. Принц у обладунках не біжить йому на допомогу розганяти смуту (мабуть заплутався в плащі), і сподіватися виходить тільки на себе. Воля Христа стримано відмовчувалася, ніби справді виявляла бажання відбутися покарання. Але ж Техьона нема за що карати. Він сам є ягня боже.
«Боже... чуєш? Боже, спаси нас усіх».
Але насправді все одно звертався тільки до Чонгука, свого єдиного бальзаму від будь-якої хвороби, плутаючи його з хрестом і вірою, з вірою, що жила з ним протягом довгих місяців, сплітаючись корінням і гілками.
Він чекав не кінчаючими днями, вкотре гадаючи на кавовій гущі, відкриваючи набряклі повіки: чи туман опускався на долину чи нічну гладь – а потім мерехтіло йому, ніби руки його обіймають рідні та надійні, заколисують у сирій колисці, як заколисували колись. Чонгук непомітно був присутній поруч, хоча за визначенням далеко. Техьон все ж відчував його (вигадував його), плекав образ у своїй голові, бо один ніяк не міг.
Тому що тільки вдвох вони з усім упораються... чим би це не було.
Південний хлопчик чекає на свого північного лицаря кожною клітиною, набираючись мужності перенести всі муки (заради нього, заради них, заради спільного щастя). Ось ще трішечки, трохи потерпіти – і він повернеться, врятує і його та їхню дівчинку, бо... інакше й бути не може. Правда?
Чи буде порятунок? Порятунку бути?
Техьон знову повстає з царства мертвих, коли чує шум поруч із собою. Це було не схоже на щурів, але серед фантомів пам'яті було неможливо розгледіти, хто прийшов до нього. Смердючого диму ставало все більше, але відчуття не притуплялися, тільки якщо переплітався сон з дійсністю, і реальність ковзала пухнастим крилом. А потім чиїсь грубі чужорідні руки потяглися до його змученого тіла, щоб безсовісно доторкнутися до шкіри, навіщось розводячи коліна в сторони, піднімаючи змоклу тканину до пупка. Техьон мляво стогнав, намагаючись хоч трохи перешкоджати чомусь незворотному. Але ні, ґвалтувати його ніхто не збирався. Хоча насильство – це найлегше, що можна придумати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...