Дворецький йшов разом із Юнгі в західне крило, представляючи безліч страшних кадрів. Граф тримав його під лікоть, заспокоюючи схвильованого омегу (а насправді він хотів бути надійним плечем). Але ж Хосок цілком обґрунтовано переживав, бо сам бачив у якому стані знайшли Техьона, а вже в якому стані був розлючений Король... Ці двоє некеровані, за ними потрібне око й око, тільки не встежити. Тим більше за зачиненими дверима, куди їх ніхто не пустить.
Граф чемно стукає у двері і приочиняє, не почувши відгуку. Окинувши поглядом простір, Юнгі підвис, похмуро розглядаючи засохлі плями крові на підлозі біля комода, якусь кинуту статуетку, що закотилася під софу, і саму софу, заляпану краплями. Крові було багато, і вона була темною, тобто не людською. Звідси назрівало наступне запитання, яке застрягло в горлянці, коли Юнгі продовжив огляд, повернувши голову і побачив біля каміна двох божевільних, що втратили себе. Король коливався в кріслі, а житель півдня сидів біля його ніг з прикритими очима, приголубивши маківку на його колінах. Вони тихо перемовлялися (скоріше воркували), поки Чонгук гладив його волосся, зовсім не звертаючи уваги на візитерів.
Вони перебували у своєму маленькому світі, далеко від соціального середовища. Вони вперше були такі безтурботні, наче на бурхливе море опустився штиль. Навіть Хосок не міг стримати емоцій, відкривши рота. Після бурі небо розвіялося, але, звісно, залишила по собі розруху. А Чонгук таки зумів все виправити (але якою ціною? – ніхто з них не знав). Обидва платили сповна.
— Соромлюся спитати... що тут сталося? - Юнгі невпевнено подав голос, почуваючи себе на цьому святі життя третім зайвим. Їхня допомога вже не була потрібна. Техьон, мабуть, не постраждав, Чонгук теж живий. Хоча, що з ним станеться?
Король підняв свої аспідні очі, розслаблено розтягнувши губи, продовжуючи затягуючи мовчати, насолоджуючись гармонійною цілісністю. Він виглядав щасливим, справжнім, і Юнгі здалося, що вони повернулися в глибоке дитинство, коли не було проблем і дорослих ігор, і вони бігали пшеничним полем, наздоганяючи один одного, розпускаючи дзвінкий сміх як довгі коси, що розвиваються від вітру.
Техьон теж усміхався м'яко і любовно, стискаючи щиколотку Чонгука, і був як відданий пес біля ніг господаря, що радіє подачі у вигляді ласки. Але це була не ніжність навіть... а звірина прив'язаність, за якою любов безкорислива (жахлива картина, знаєте, що супроводжується мурашками по шкірі). Але такого поняття як «любов» у тваринному світі не існує, адже все це знають. Вони потрібні один одному, щоб вижити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...