2.5

20 3 0
                                    

Прохолода забилася в кущах (стежить), щоб зустріти зливовий дощ, що бовтається по прогнілому зеленому листю, відскакуючи краплями в різні боки. Сад поник у потемнілій вечірній імлі, лякаючи своїми глибинами, але тільки не Короля. Чим його лякати, мертвими душами? Ну, він сам є мертвою душею, якою довірено керувати цілим королівством: живими, мертвими, хворими, безногими - у його троні все до одного. Тягар монарха - бути трохи божком, але не зловживати владою.

Він любив слухати мелодію захоплення природи, він сам був продуктом цієї природи, і любив наближатися до витоків життя і смерті. А поки він сидить на тій самій накритій терасі, споглядаючи потемніле небо, накрите хмарами, і тьмяне світло свічки на маленькому столику, що відкидала тіні, що хитаються, особливо сильно розігравшись від потоку енергії зі спини.

Прийшов, коханий.

Чонгук відчував його всім нутром і чекав, приготувавши романтичну вечерю. У руках келих із липкою багряною рідиною, і Техьон не хотів би випити цей сік, що тече і по його венах, і по всьому тілу - чия кров ситить його звіра. Він у болісному очікуванні стоїть позаду, щоб узяти себе в руки, доки знайшлася рішучість. Король не повертається, але лікар знає напевно, що ось зараз він розтягне губи в посмішці, що насміхається (схилишся?), оближе криваві губи (опустишся?), розпустить поглядом, але не прожене (а ти повернешся?). Тому й сидить тут не ворухнувшись, очікування скрип дощатої підлоги.

Перший хід за лікарем.

Техьон їжкає, підімкнувши край шалі до шиї і прибираючи волосся за вуха, скидаючи сумнів. Він зупиняється точно за кріслом, а значить, за Королем, вражаюче приваблюючи своїм виглядом ззаду. До нього хочеться притиснутись, і навпаки, не чіпати, боячись обпектися, як від свічки. Але поклик тіла прокидається, муркоче, просить свого господаря, і Техьону нічого не залишається, як покласти руки на плечі Його Величності, повільно погладжуючи від краю до краю, пробираючись до відкритої шиї, пестячи лише пальцями, щоб далеко, але вже шкіра до шкіри, розділяючи тишу. Масажуючі рухи біля воріт, за коміром, щоб обеззброїти Короля, що розгинає спину. Це спрага не крові, але теж чогось тваринногр - фізіологія виявлялася в найпотаємнішому.

Вони не могли знайти спільну мову, але мову тіла розуміли добре, це ж генетично закладено.

Вибачення подаються обережно, на блюдечку, а Король дозволяє їх доставити, ці вибачення, і краще з приємною добавкою, яку він хоче. Техьон все ще переступає на місці, з серцем, що клекотить, обходячи стілець Чонгука, сідаючи перед ним ниць, не підводячи голови.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now