3.2

14 2 0
                                    

Чонгук лежить серед розрухи (самим же влаштованої), думаючи, що й сам також зламаний і розбитий, тільки руками Техьона. Не до сліз, правда, вони якось одразу пересохли, як джерело, і на душі залишилося випалене поле, і то з душком: застоєним, гнилим. Він все ще не розуміє, за що Техьон так з ним вчинив. Де Король схаменувся, що зробив не так? Вони ж були щасливі. Або тільки Король був такий закоханий, не помічаючи жодної небезпеки?

Чому? чому чому - запитай ще сотню разів, а відповіді не знайдеш, адже хранитель відповідей блукає десь по обвітрених промерзлих провулках, вчиняючи потрійне вбивство одним ударом. І одразу здається, що від такого удару ніхто з них не одужає. Це набагато болючіше, ніж Чонгук собі уявляв (тобто він ніколи не уявляв такого). Серця в грудях начебто й немає, але воно подає всі характерні ознаки життя: хрумтить і б'ється, пазурами шкребеться назовні, зачіпаючи всі органи. Зачіпаючи все те живе, що ніколи не було в ньому закладено – він народився моральною калікою і якось зовсім не збирався «одужувати».

І знову зачах ... найсмішніше без свого сонця, як квіточка, розмарин, наприклад, бігунья, або як там її. Ці квіти зів'яли ще раніше, ніж Король зніс їх своїми руками. Земля розсипалася по всій спальні (могильна трупна земля), розлетілися уламки від горщиків, зламалися стебла – «дивись Техьон, дивись до чого ти їх довів і шкодуй». А тому в спальню більше не хочеться заходити, там все ще дух його лікаря (його звучить гірко, знову), а тіла немає. Пішов так просто і залишив своє барахло йому на зло, а він його викине ... викине все геть, тільки знайде мужності зайти назад, і точно ... вики ...

«Я тебе ненавиджу» звучить претензійно і смішно.

Техьон його не любить, правда? Ну, якщо він не хотів зізнаватися, то напевно не любить. Що ж, Чонгук тепер теж не знає, любить чи ненавидить, але злість кипуча, вирує по венах і скрізь - хльосне, пашить, тільки спробуйте доторкнутися і живцем згорите. Він сам не горить, тільки тому що чекає на час розплати. І тоді вже він зганяє всю свою агонію на нього, покаже йому як буває боляче, раз до цього він не встиг відчутися. Раз не захотів (?) кохати.

Тоді помри.

Той хлопчик, що за наказом Короля змусив його до себе притягнути, теж десь загинається. Це було просто: раз – приставив до посмертної стіни, раз – зірвав штани (Техьону він так теж робив, караючи за провину), раз – взяв і роздер, увігнав глибоко і відчайдушно, не розмінюючись на лагідність. Це теж провина Техьона, йому й відповідати за все. Швидше за все цьому хлопчиськові зараз не завадила б допомога якогось лікаря, а цьому лікареві трин-трава, він мав намір втекти! Подивіться на нього! Мабуть, подумав, що найрозумніший чи найбезсмертніший, раз не побоявся пройти проти свого Короля.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now