2.3

13 3 0
                                    

Король невеселий, опускає голову, блукає прихованим коридором, щоб знову замкнутися в кабінеті. Їхня розмова з Міґен змусила багато про що замислитися, знову. Юнгі попереджав, що виникнуть проблеми, які від нас не залежать, та Чонгук і сам не дурень, добре знає, що все гладко не може бути. Але ж вона куди полізла? Яка у них може бути сім'я, коли вони не люблять один одного? Міген через свою молодість вигадала собі казку, в якій Король знаходить принцесу і живуть вони довго і щасливо, але так не буває.

З'явився принц. Не зовсім справжній, але гідніший за будь-яке інше, народжене в сім'ї блакитних кровей. Навіть якби вони не були б істинними, Король все одно вибрав би його, знову і знову з тисячі інших красивих осіб. Навіть якби вони зустрілися за інших обставин, Король би його забрав, привласнив, і, якби знадобилося, затяг насильно – знову і знову. Просто хтось сліпий, а хтось Чонгук, і їхня перша зустріч назавжди залишиться в його пам'яті. І те, що між ними було після: страшно голосно і дуже близько.

Чонгук хапається за голову, сумно розсміявшись - ось він великий і могутній зміг так потрапити... Виходить так, що жив він собі в глухому замку тільки для того, щоб одним днем ​​у їхньому королівстві з'явився незвичайний травник, що волею випадку потрапив на холодні землі. і все перевернув відразу, вперше ступивши за поріг королівських покоїв, залишившись тут назавжди.

Король давно вже розпустив свій гарем, не потребуючи послуг дворянських доньок. Їх зміст не тільки било за скарбницею, а й втратило сенс. Чонгук вперше змінив своїми правилами, залишаючи одну людину не лише до ранку, а на постійній основі. І йому не віриться, що колись він зможе вигнати Техьона, переситившись близькістю.

Хіба можна?

А Техьон десь під кіркою відчуває, що потрібна його допомога. Ось він уже мчить, стукає у двері, тихенько прочинивши, перериваючи Короля на роздумах. Ну хіба можна з власної волі відмовитись від такого...

Неприємна розмова з Міґен загубилася в небуття, відходячи на задній план.

Потрібна доза панацеї стоїть у проході, гойдає сина на грудях, тримаючи його за голову. Але напевно буде правильно сказати «їхнього» сина, тому що це Техьон дбає і доглядає дитину цілою добою, ось так іноді заходить до Його Величності, щоб показати «тата». А справжній батько поганий батько і сам ніколи не прийде до дитячої кімнати, щоб просто подивитися, як дорослішає його рідна та єдина дитина. Насправді він ніколи не був у дитячому садку, щоб проявити ініціативу сам, а не з подачкою лікаря. Можливо Чонгук ще усвідомив своє батьківство, не розуміє, як проявити себе й у ньому спить турбота, лише Техьон намагається це виправити.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now