Король як завжди повертався опівночі втомлений і розлючений. Останнім часом його дратувало буквально все, крім спокійно сплячого Техьона, який завжди грівся під боком і рятував тяжке становище. І ось його й не опинилося в спальні, коли він був такий потрібен. Поспіхом обійшовши банну кімнату, кабінет і навіть дитячу, лікаря ніде не знайшлося, що взагалі не злило, а налякало. Куди він міг піти і якщо пішов, то чому не попередив?
З цими ж питаннями, які не було кому поставити, Чонгук спустився назад у хол, цього разу в пошуках Хосока, що виявився у своїй кімнаті і готувався до сну. Чонгук не вибачився за те, що потривожив і місцезнаходження Техьона не впізнав, з гарячим грюкнувши дверима. Ворухнувши мізками, він вирушив у східне крило, відчуваючи запах Техьона сильніше, а значилося і пропажу знайшов. Тільки легше не стало, чомусь несподівана відлучка лікаря пригнічувала. Раніше такого не було, а несподіванки Король не любить. Все, що відбувається в королівстві, знаходиться під пильним оком Його Величності, так і в самому замку.
Але щось Король змарнував.
Посмикнувши дверима, ті виявилися замкнені. Але Чонгук точно знав, що лікар там ховається в кімнаті і вдає, що його не чує. Полегшивши собі роботу, Чонгук просто смикнув сильніше, щоб замок зламався. (Чи не слід було йому піти за ключником?) Бідні двері ледь не зірвалися з петель, піддавшись сильному поштовху, і Король безцеремонно завалився в маленьку кімнату, відразу помітивши Техьона, закутаного в ковдру, не реагуючи на шум. Навіть якби він спав, то давно б прокинувся.
- Техьон, у чому справа? – Чонгук підійшов до ліжка і, як він пізніше зрозумів, надто грубо стягнув ковдру, щоб викликати лікаря на діалог. Тільки Техьон і тут не повернувся, закривши обличчя.
— Та що сталося? - Король смикнув Техьона на себе, крикнувши від пориву емоцій. Якщо він його чимось і образив, то нехай скаже прямо, а не ховається по закутках, змушуючи всіх хвилюватись. Адже він все одно його знайде і випитає правду. Але ця правда, така... вразлива, по всій красі відбивалася на заплаканому техьоновому обличчі. Він подивився розчаровано, широко розплющивши очі на Чонгука, який одразу збентежився непередбачуваністю ситуації. Як він пам'ятав, то точно не завдав Техьону біль, якщо тільки...
- Техьоне, що трапилося? – вже м'якше, щоб не злякати пораненого звіра. Чонгук присів поряд, небезпечно проводячи по розчервонілій щоці, але ось лікар вдало відвернув голову, продовжуючи грати в мовчанку, ніби це могло хоч щось пояснити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...