Техьон всю ніч тиснеться в широку гарячу спину, тикаючись мокрим носом, зовсім не зігріваючись і не знаходячи спокою, що був такий потрібен, дуже потрібний. У сновидінні переслідує той самий жах, і ніяк не вдається сховатися від напасті. Все кудись лізе, свербить, ниє. А уві сні цьому бриз цілує щоки, забирається за комір і біжить по хребцях – фліртуючи, заманюючи оступитися. Перед Техьоном різкий обрив вниз (знов цей обрив!), яким шумно біжить річка, розбиваючись об каміння, розлітаючись крижаними бризками. Страшна глибина проступає під урвищем, але страшно не дно, а що в ньому таїться. Піна ковтає воду, роблячи її спочатку каламутною, темніючи на кілька тонів, потім червоніючи, розпливаючись краплями і зрештою покриваючись маревом крові.
Чистий. Свіжий. «Мій?»
Чонгук обіймає його зі спини, навіть уві сні присутні поруч, але не так, щоб ласкаво, а ніби зніяковіло, з тремором у руках, не відпускаючи ні на крок від себе, ніби тримає в клітці, з якої немає ходу. Але Техьон все одно йому довіряє, прикриваючи повіки, обіймаючи зчеплені руки на животі, опускаючи голову назад, як завжди любив робити. Але Король раптом вислизає між пальцями, тікає як вода і штовхає його сам - у прірву, де страшно і нудно і течуть річки крові. Ні ні. Лікар його не бачить і хапається лише за повітря.
"Ні ні. Злови за протягнуту долоню, не смій відпускати"
Жах наяву. Бажання прокинутися – як єдиний спосіб вижити.
"Золото моє" - десь на підсвідомості лунає до болю знайомим голосом, що повертає назад. І Техьон підскакує від переляку, зморгуючи вологу з вій і відсуваючи ковдру. Чонгука вже не було поряд, тому стало сумніше. Навколо обтяжлива пустка з заштореним балдахіном, в якому, як у підвалі, темно й самотньо. Ще мурашки по тілу ще не відпускають сонну завісу. Сумно так, що Техьон не встиг попрощатися, адже хотів побачити Його обличчя насамкінець. Що там два дні? Наче маленький проміжок, але здається цілою вічністю.
Так довго...
Піт просочує тканину та морозить шкіру. Зітхання важке, але не руйнує. Чому йому так часто сниться цей триклятий водоспад, у якому каламутно-червона вода? І щоразу він падає вниз без права на вибір. День бабака повторювався, повторювалися і події. Як шкода, що лікар не вмів тлумачити сни, а Король на це взагалі не звертав уваги. Йому вони не сняться.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...