Техьон стоїть пригводжений, немов спійманий за крадіжкою. Навпроти нього... серце, його довгоочікуваний Король, що уважно розглядає його з голови до п'ят, не втрачаючи жодної дрібниці, особливо загострюючи погляд на волоссі: зліпленого, брудного, з застряглими травинками в пасмах – і очі його темніють, втрачають блиск, набуваючи цієї дикої згущеної пелени з різних відтінків ... кривавої люті.
Лікар шепоче одними губами: «не треба», точно знаючи, що він його зрозуміє, прочитає безмовне прохання. Тільки Король не хоче розуміти, стискаючи руки в кулаки, часто здіймаючи грудьми. Позаду нього сторожа в обладунках і ще двоє спереду - зникли здивовано, теж дивлячись на жалюгідну компанію дворецького лікаря.
Що вони могли розуміти?
Король широкими кроками ступає в протилежний бік від Техьон, туди, де могло все трапитися. Звідти все ще долинають вигуки істерики Міґен, яка ні сном, ні духом, хто зараз іде її душею. Але це велика помилка! Замість того, щоб розбиратися зі своєю ревнивою дружиною, Чонгуку для початку потрібно було підійти до лікаря, тому що немає нічого важливішого, ніж бути поруч із цією людиною. Ні, не з тією дівчиною, що так яро привертає до себе увагу. Ні...
Лікар виривається із захоплення рук, що стримують його, щоб побігти до Короля і встигнути, обов'язково встигнути зупинити його, некерованого і злого як чорт. Техьон швидко наганяє, шалено вчепившись у спину, з усією силою своїх тендітних рук схрещуючи кисті на його талії, притискаючись чолом до потилиці. А цікаві очі дивляться з кутів, зі стін, перешіптуючись, будучи свідками драми, що розгорнулася.
Тепер усі їх бачать. Всі знають. Завіса впала.
Міген несподівано вибігає зі їдальні, сподіваючись наздогнати лікаря і продовжити звинувачувати його у всіх смертних гріхах, та так і завмирає почервоніла і зазорена, стикаючись поглядом з Королем, який прибув раніше часу, і весь її ентузіазм лопається як мильна бульбашка. Ще одна людина спіймана на місці злочину, тільки це не злодійство, а куди гірший злочин. Чонгук наполегливо попереджав її, але вона все одно не послухалася наказу, уявивши себе господаркою становища.
Принижувати слабких – це остання справа.
Благо, у Техьона є захист, і цей войовничий щит надійно окольцований руками, щоб не випустити на волю і не дати зірватися на таку ж безправну і слабку Міґен. Під натиском благання, стискання, співучого голосу за спиною, Чонгука трохи відпускає. Йому не ясно, чому лікар так люто хоче вберегти Королеву, що зарвалася, від виволочки, але він не відштовхує його і не ставить дружину на місце, хоча так хочеться, так хочеться. Прилюдно, на сміх усій обслугі. Щоб раз і назавжди усвідомила – їхнє особисте життя одне з одним ніколи не переплететься.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Цугцванг
FanfictionЛікар із південної долини потрапляє у таємниче королівство вампірів. ------------------------------- ОРИГІНАЛ: автор: Professor_choi знайти: фікбук ------------------------------- ІНШІ РОБОТИ АВТОРА: Наречений з нетрів https://www.wattpad.com/story...