2.8

16 1 0
                                    

Вся королівська шана їде відразу після балу. По-перше, тому що Техьон відчував себе більшою мірою, ніж просто незатишно, і тільки по-друге, тому що Міген напилася і почала поводитися безрозсудно. Вона їхала у другій кареті, і за словами служниць, її нудило всю дорогу, до того ж поїздка заколисує. Виглядала Міген дуже розбито, вона навіть йти не могла самостійно, її довелося відносити стражникам, боязко тримаючи в руках.

Видовище огидне.

А Техьон обурювався, чому Чонгук так з ним чинить, мовляв, від таких витівок з орденом і танцем у нього може серце зупинитися. Та тільки Королю жодного разу не соромно, він тільки руки заламував своєму лікареві, болісно випрошуючи визнання на відповідь у коханні. Та так і не дочекався. Все ж таки, у кожної людини має залишатися особисте особисте, що нікому не можна розповідати, навіть якщо це стосується лише двох, і ця друга лежить під боком. Лікар попросив час, щоб зізнатися у почуттях, а не як ласка. Чонгук відступив. Звичайно, він не збирався трусити якісь слова силою. Взагалі слова – лише пил. Вчинки – ось що має доводити істинність.

Король, на мою думку, сповна довів, що вистачить до кінця життя.

Ближче до обіду Король вирішив заглянути до спальні Лерін... точніше Міґен. Не те, щоб у ньому прокинулася людяність, просто хотів переконатися, що вона жива. А вона взагалі живуча всіх живих: лежить абсолютно гола, розпластавшись на розгорнутому ліжку, а поряд спали дві такі ж голі фрейліни, в однієї з яких були зв'язані руки, що нітрохи не заважало сопіти. Здається, усю ніч Міґен лікувала розбите серце тілесними втіхами, і хто б міг подумати, що вона подивиться на дівчат зі своєї округи. Чи це алкоголь так вдарив у голову?

На шум через двері Королева невдоволено промичала, пробурмотівши щось типу «пішли геть», поки не відкрила набряклі повіки, розчаровано зітхнувши. Їй знадобилося багато сил, щоб зіскребти себе з ліжка, дотримуючись скуйовдженої голови, ще з півхвилини просто сиділа і справлялась  із запамороченням.

— Тобі не соромно так пити? - Питання недоречне. Бо... ну, а чому Міґен має стати соромно? Король ось нікого не соромився, приводячи в їхню законну спальню чужинців, наділяючи їх титулами. А вона лише перебрала, лише переспала з двома дівчатами, які були не проти. Адже королева теж хоче вгамувати спрагу плоті.

ЦугцвангWhere stories live. Discover now