Mototolirea cuvintelor ei scrise îmi ia o piatră de pe inimă.
E ceva ce-ar fi trebuit să fac în dimineața în care am găsit chiar această foaie de hârtie pătată de cafea lipită cu bandă adezivă pe ușa mea. În schimb, am împăturit-o frumos și am pus-o în portofel, ca un altar minuscul pe care îl port cu mine oriunde m-aș duce.
Întotdeauna m-am gândit la rămășițele de dragoste pe care le-a lăsat în urmă, împrăștiate de-a lungul vieții mele. Apoi, în cele mai rele momente posibile, dau din nou peste ele. Ca acum, în timp ce o petrecere epică năvălește în jurul meu și renunț la o ocazie perfectă de a fi pur și simplu tânără și liberă. De ce? Pentru că scotocirea prin geanta mea după o gumă m-a condus la acest bilet și sunt brusc blocată, contemplând versiunea întortocheată a iubirii mamei mele. Ar trebui să vorbesc cu un tip drăguț sau să dansez de parcă mâine se sfârșește lumea, dar nu.
"Te-am găsit! Se pare că radarul meu de târfe e încă perfect." Jules bolborosește.
Un zâmbet înlocuiește adevărata mea expresie atât de repede încât e înfricoșător.
"Spui lucruri atât de dulci." O tachinez înapoi, netezindu-mi ambele palme pe pantalonii scurți albi, de in, pe care a insistat să-i împrumut. Făceau parte din pachetul complet — bluză neagră, cu tocuri negre și cercei rotunzi argintii incluși. Singurul articol vizibil care de fapt îmi aparține e geanta.
Mai jucăușă decât de obicei, Jules trage ușor de coada mea de pește blondă de pe umăr. Mi-o aranjase în timp ce ne așteptasem mașina cu câteva ore în urmă. Aș fi putut s-o fac eu, dar această atela stupidă de pe degetul meu face lucrurile simple practic imposibile.
Pentru referință ulterioară, dezavantajul lovirii pe cineva în față cu pumnul este degetul fracturat care vine împreună cu el. Dar trebuie să fiu sinceră; a meritat atât de mult. Chiar dacă a rezultat într-o expulzare la sfârșitul anului și aproape că m-a costat șansa mea iminentă la Cypress Prep.
Nu e ceva ce-aș face din nou, dar nici nu e ceva ce să regret.
Luând în considerare ochii sticloși ai lui Jules, intoxicarea ei înseamnă c-am eșuat. Era asupra mea să mă asigur că nu scăpa de sub control în seara asta, dar găsirea scrisorii a servit drept distragere perfectă.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Teen FictionWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...