Capitolul 21

208 18 0
                                    

"Urăsc totul la școala asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Urăsc totul la școala asta. Literalmente." Adaug, doar pentru a mă asigura că Jules înțelege ideea.

"Ai o chestie cu unul dintre cei mai tari tipi de la Cypress Prep." Mă motivează la celălalt capăt. "Cât de rău poate fi?"

"N-ai nicio idee."

Viziunea ei asupra experienței mele de aici este incredibil de distorsionată, din cauza mai multor factori. Începând cu Pandora care a pornit zvonul despre mine și West. Apoi, el doar a înrăutățit lucrurile când a trecut neinvitat pe la petrecerea din cartier. Nimeni nu știe prin ce mă pune de fapt să trec.

"Și colac peste pupăză," Continui să mă plâng. "sunt blocată să fac prostia asta de jurnalism, pentru care n-am niciun interes, apropo. Deci, ziua mea e și mai lungă în după-amiezile în care ne întâlnim."

"Ei bine, cel puțin nu trebuie să dublezi prin a lucra și la restaurant, nu?"

Știu că are o intenție bună, dar n-am chef de perspectiva ei optimistă asupra vieții de astăzi. Deci, "Bănuiesc." este singurul meu răspuns.

Holurile sunt complet goale când dau colțul spre dulapul meu și îmi iau rucsacul. Tot ce vreau să fac este să merg acasă, să mănânc ceva, apoi să dorm.

"Ești tot acolo?" Întreabă Jules în timp ce împing ușa metalică care duce la parcare.

"Abia." Spun râzând epuizată, scoțându-mi cheile din buzunarul blugilor.

"Lucrurile nu vor fi întotdeauna atât de rele." Mă asigură, și este exact amintirea de care am nevoie. Dar, pe măsură ce ajung la jumătatea drumului spre locul meu de parcare, un grup considerabil de jucători de fotbal care-mi înconjoară mașina face să-mi crească anxietatea.

"Jules, te sun înapoi." Spun în grabă, închizând în timp ce prind viteza.

Oboseala pe care am simțit-o acum o secundă se evaporă pe măsură ce adrenalina o înlocuiește. Picioarele mi se lovesc de trotuar în timp ce acum sprintez complet, auzind râsete venind de la băieți. Abia când sunt la câțiva metri, văd ce li se pare atât de amuzant.

Câțiva dintre ei se dau înapoi, iar Austin își ridică mâinile în aer. "Hei, n-am fost noi." Spune în semn de capitulare. "Tu și Golden aveți probleme?"

Nu mă obosesc să răspund în timp ce mă uit la mașina mea — una la mâna a doua de la unchiul Dusty și singurul lucru din viața asta care e complet al meu. Stă pe cărămizi și, pentru a mă asigura că știu că dovedește un punct și că nu este un act criminal, toate cele patru cauciucuri sunt așezate cu grijă pe portbagaj. Lângă ele, șuruburile se odihnesc frumos într-o grămadă. Nenorocitul mi-a lăsat chiar și un cric și o cheie ca să le reasamblez pe toate.

Căldura îmi mătură pieptul și gâtul, ajungând în sfârșit la fața mea. Văd roșu în timp ce analizez totul și iau în considerare timpul și energia pe care cretinul a pus-o în această cascadorie. După antrenamentul de fotbal, de altfel.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum