"Explică din nou de ce petrecem o sâmbătă seara perfectă acolo?" Întreabă Sterling, alunecând într-o pereche de adidași noi-nouți.
"Cui îi pasă de ce? Gândește-te doar la toate operațiunile foto." Intervine Dane, răspunzând la întrebarea lui Sterling înainte ca eu să am ocazia.
Și deloc în modul în care aș fi răspuns.
Joss își dă ochii peste cap de pe fotoliul de sub fereastra mea, clătinând din cap la fundul zadarnic al lui Dane.
"Iei vreo decizie de viață fără să te gândești la selfie-uri?" Întreabă ea.
Privindu-se în oglinda din podea până în tavan, vizavi de patul meu, Dane își netezește sprâncenele. "Trebuie să le dau oamenilor ceea ce vor." O tachinează, știind că va intra pe sub pielea lui Joss.
O face. Se ridică, își împinge ambele mâini pe partea din față a pantalonilor scurți de blugi, hotărând că s-a săturat deja de noi.
"Voi fi jos în mașină când voi trei primadone vă veți termina de pregătit pentru bal." Spune, oftând jucăuș. "A nu fi cea mai drăguță fată din cameră se cam învechește."
Râdem, dar în momentul în care pleacă pe hol, ochii lui Dane sunt lipiți cu poftă de ea în acei pantaloni scurți minusculi, analizând totul.
"Nu știu de ce nu i-o tragi deja." Spun, oftând.
Se îndreptă din nou spre oglindă, fixându-și gulerul.
"E simplu." Rezonează. "Refuz să fiu ticălosul care strică ceva atât de perfect."
Onestitatea lui mă prinde pe nepregătite și mă opresc, suflecându-mi mânecile unei cămăși negre până la coate. "Păi, la naiba. Cred că ăsta e cel mai real lucru pe care l-ai spus vreodată."
"Ceea ce este al naibii de trist." Intervine Sterling, băgându-și portofelul în buzunarul blugilor.
Apoi, suntem gata.
Sting luminile în penthouse în drum spre lift. Până când ușile se închid și ne sigilează, Sterling nu revine la întrebarea sa anterioară.
"Așadar, petrecem în partea proastă a orașului din... ce motiv din nou? Îmi pare rău, încă încerc să înțeleg asta."
Spatele mi se sprijină de perete în timp ce coborăm peste douăzeci de etaje. "Pentru că am un mesaj de transmis." Explic. "N-o pot lăsa pe Sudistă să se gândească că poate scăpa de mine. Trebuie să știe că voi fi peste tot, până când eu voi spune că e de ajuns. Slujba ei, cartierul ei, peste tot." Adaug.
N-o menționez, dar să apar și s-o enervez din nou are un scop secundar. Să remediez orice defecțiune am avut-o aseară când am atins-o. Trebuie doar să-mi amintesc cât de mult îmi place s-o văd distrusă și totul va fi bine în lume.
Frații mei tac, probabil pentru că nu m-am întunecat niciodată așa. Dar dacă ar ști ce am găsit, ce am văzut în trecut, s-ar înfuria și ei.
Există o istorie necunoscută între tatăl meu și mine, informații pe care doar noi doi le împărtășim. Ei bine, noi și curva cu care l-am prins exact acum un deceniu. Întotdeauna a avut un punct slab pentru tinerele blonde și văzând-o pe Blue în telefonul lui doar dovedea că nu s-a schimbat. Singura diferență este că, spre deosebire de prima dată când l-am prins înșelând, acum sunt suficient de mare ca să fac ceva în privința asta.
Cum ar fi, să-i frâng sufletul celei mai noi cuceriri în două.
"Nu poți învinge un adversar decât dacă știi ce-l afectează." Explic. "Așa că, ca să-ți răspund la întrebare, de aceea mergem acolo în seara asta. Odată ce știu ce este important pentru ea... sunt pregătit să ucid." Adaug.
Și în cazul în care nu este deja clar, o să mă bucur de rahatul ăla.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Teen FictionWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...