"Bună treabă, Riley. Anunțul oficial nu va fi făcut decât peste câteva zile, dar în caz că te întrebi, antrenorul Ryan și cu mine avem deja ochii pe tine." Mă asigură antrenoarea Dena.
Mă mângâie pe spate și se simte mai bine decât îmi amintesc să fiu lăudată pentru performanța mea pe teren. Întotdeauna am iubit jocul, dar acceptasem faptul că anul acesta nu era loc pentru baschet. Cred c-am avut nevoie să fiu forțată de dr. Pryor.
Spun câteva cuvinte celorlalte fete care au dat proba, apoi îmi iau telefonul de pe bancă. Îi trimit lui Scar un mesaj rapid pentru a mă asigura că e la restaurant și își face temele — având în vedere că am nevoie de ochi asupra ei în orice moment — apoi mă îndrept spre vestiar.
Sunt epuizată, dar ticălosul îndrăzneț pe care-l urăsc se va întâlni cu mine în curând. Așa că fac duș repede, apoi mă îmbrac în costumul de baie pentru a doua oară astăzi.
Obosită, trag puțin de timp pe măsură ce închid dulapul înainte de a mă duce spre piscină. Ușa grea se trântește în spatele meu și pașii îmi ezită o clipă. Totul pentru că nu mă așteptam ca West să ajungă înaintea mea aici, dar a făcut-o. Stă pe margine în slipul lui negru, privind în jos spre apă, unde picioarele îi atârnă peste marginea cu gresie.
Înghit în sec când se uită în sus, pentru că simt că de data asta suntem doar noi aici. Din punct de vedere istoric, lucrurile între noi merg prost când sunt lăsate în voia noastră — vestiarul, banchetul, petrecerea de Halloween — dar sunt convinsă că asta va fi diferit.
Poate.
Sper.
Nu scot un cuvânt când mă apropii și intru în piscină. E ciudat să fiu aici fără gălăgia și stropirea întregii clase. West, pe de altă parte, pare perfect în regulă cu noi doi fiind singuri aici. Adăugând la atmosfera ciudată, ferestrele înalte de-a lungul jumătății superioare a spațiului s-au întunecat, din moment ce e trecut de cinci și soarele practic a apus.
"Ai ajuns devreme." Comentez, împingându-mi mâinile prin apă pentru a mă aclimatiza cu temperatura. West se strecoară în piscină, venind spre mine. Încerc să-mi păstrez respirația stabilă, dar bineînțeles că nu funcționează. Nu funcționează niciodată în preajma lui.
"I-am spus antrenorului că am o întâlnire." Spune.
Sunt sigură că n-a vrut să se întâmple asta, dar răspunsul lui mă face să mă simt ca... nu știu cum. De parcă aș putea fi oarecum importantă dacă a mințit ca să fie aici. Apoi, din nou, ar putea fi și ceea ce-a spus mai devreme.
Că nota lui depinde și de trecerea mea.
"Probele au mers bine?" Întreabă, ceea ce este un șoc.
"Da, de fapt." Spun puțin prea entuziasmată. "Antrenoarea Dena a dat de înțeles c-am ajuns deja în echipă, așa că..."
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
JugendliteraturWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...