Capitolul 15

195 18 0
                                    

Privirea atroce de întunecată a lui West arde direct prin mine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Privirea atroce de întunecată a lui West arde direct prin mine.

Nu pot scăpa de ea.

Tensiunea din maxilarul lui, umflarea ascuțită a nărilor, ambele nu fac decât să adauge la ceea ce știu deja. E încă la fel de rău ca prima dată când drumurile noastre s-au intersectat.

Și chiar și știind asta, nu prea îl privesc la fel. Nu de la sărut.

Simțind căldura umedă a gurii lui acoperind-o pe a mea, gustul ei... N-am reușit să zdruncin amintirea. Credeți-mă, am încercat să mi-o scot din cap, pentru că știu exact cu cine am de-a face.

Dar a fost mai ușor de spus decât de făcut.

Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul unui psihopat de bună credință. Totuși, chiar și cu toată ura pe care o port pentru el, jur că-l simt peste tot pe mine.

Ca o fantomă.

"Ar trebui să plec?" Ricky nu este genul care să fie ușor intimidat, așa că știu că întreabă doar pentru că consideră că este ceea ce vreau eu.

"E în regulă." Răspund degajat, dar căldura îmi urcă pe coloana vertebrală în timp ce ochii mei se întâlnesc cu cei ai lui West. Atât de mult încât mă întorc repede.

"Ești sigură de asta?" Ricky adaugă cu amuzament în ton. "Pentru că e în drum spre noi."

Curaj.

Îmi întorc din nou capul în acea direcție și un gâfâit liniștit, pe interior, îmi șuieră în gât. Totul pentru că acel pas încrezător al lui West, și căderea ritmică și rostogolirea umerilor săi largi, l-a adus direct la mine.

"Deeeeci... Te distrezi, Sudisto?"

Există un rânjet îngâmfat pe buzele lui în timp ce își bagă ambele mâini în buzunare. Prima dată, mă privește pe mine, apoi își duce privirea spre Ricky.

Verdele strălucitor obișnuit al irisilor lui pare să se întunece atunci, în timp ce cei doi stau ochi în ochi.

Degetele mi se strâng în pumni acolo unde se sprijină pe umerii lui Ricky, dar nu mai dansăm. Pare să simtă că sunt extrem de inconfortabilă în acest moment și o citește complet greșit. Mă tem că el crede că îngrijorarea mea este că West va avea o impresie greșită asupra nostră, când sincer nu mi-ar păsa nici măcar puțin de asta.

"Mă voi uh... duce să-i verific pe Shane și Scar." Oferă Ricky, dar ceva în tonul lui nu e în regulă.

Deloc.

Spre deosebire de majoritatea tipilor din prezența lui West, Ricky nu dă niciun semn că este zguduit, ceea ce înseamnă că se dă înapoi doar de dragul meu. Datorită postărilor greșite ale Pandorei, lumea — cei care trăiesc în afara cercului lui West, oricum — par să creadă că sunt proprietatea lui.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum