"Blue Jay?"
Ochii mi se închid când unchiul Dusty se apropie din spate.
Ei bine, s-a dus cu a-l ține pe West departe de treburile mele. N-am vrut să știe exact că restaurantul aparține unei rude. De fapt, cu cât cretinul știe mai puține despre mine, cu atât mai bine. Un inamic n-ar trebui să știe niciodată vulnerabilitățile tale, crăpăturile din armura ta.
În cazul meu, acele puncte vulnerabile sunt familia mea.
"Ăsta e unul dintre noii tăi prieteni, dragă?" Dusty se apropie, ștergându-și mâinile pe prosopul drapat peste umăr.
"Da, domnule. Mă numesc West."
Auzindu-l răspunzând pentru mine, îi arunc o privire. Una pe care mi-aș dori să-i omoare fundul în viața reală. Nu suntem nici pe departe prieteni.
"Frumos din partea ta să treci pe aici, fiule. Ce vă aduce pe voi, copii, în seara asta?"
Fiule? În ce tip de dimensiune inversă trăiesc acum?
"Cypress Prep a jucat cu South Cypress în seara asta." Răspunde West, făcând tot posibilul să-l farmece pe unchiul meu. "Ne-am oprit să mâncăm ceva."
"Ah, fotbalul de vineri seara. Amintiri frumoase." Nostalgia marchează vocea groasă a unchiului meu. "Totuși, sper că nu le-ați dat-o prea tare băieților noștri?"
Cei doi râd împreună, iar eu vomit în gură.
"Doar cât să câștigăm, domnule." Răspunde West, fiind tot dulce. "A fost un meci strâns, dar am schimbat lucrurile în ultimul sfert."
"Bine pentru voi. Și fără supărare, dar, oricât de drăguț pari ca copil, încă sper să vă putem face sezonul un iad."
Un alt râs fals din partea lui West mă face să vreau să sprintez în traficul care se apropie.
"Fie ca cea mai bună echipă să câștige." Răspunde zâmbind.
"Absolut." Este de acord Dusty, uitându-se în jurul lui West pentru a arunca o privire la restul echipei. "Văd c-ai adus câțiva prieteni cu tine."
Continuând cu actul tipului bun, West chicotește. "Da, câțiva. Sper că e în regulă că ne-am oprit. Blue tocmai a explicat că nu prea aveți personal în seara asta. N-am vrea să vă deranjăm."
Dusty îi aruncă lui West o privire neîncrezătoare și face semn să nu se îngrijoreze. "Nu, nepoata mea va avea grijă de voi. Nu-i așa, Blue-Jay?" Mă împinge înainte jucăuș, dar stau stânjenită și îmi pierd echilibrul. Împiedicându-mă foarte lipsit de grație, aproape că mă plantez chiar în centrul pieptului lui West.
Fierbânțeala arzătoare radiază din palmele lui când mă prinde de talie, trimițând un val de căldură direct prin materialul uniformei mele. Mâinile îi alunecă mai jos, spre șoldurile mele, dar restabilesc repede distanța necesară dintre noi.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Fiksi RemajaWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...