Vara s-a încheiat practic pentru echipă acum două săptămâni, în momentul în care au început antrenamentele obligatorii de două ori pe zi. De atunci, am fost toată ziua la soare, foarte puține pauze și niciun fel de simpatie. Când nu suntem pe teren, suntem în sala de greutăți.
Întrucât echipa e formată în mare parte din seniori, astăzi ni s-a dat un permis rar pentru orientare. Apoi, mâine dimineață, la opt, revenim pentru un antrenament de revanșare sâmbăta.
Uneori mă întreb de ce trec prin asta în fiecare an, dar apoi îmi amintesc de adrenalina pe care mi-o dă doar fotbalul.
Folosesc cele zece minute pe care le avem înainte ca chestia asta să înceapă pentru a șterge picăturile de apă de pe oglinzi după o alergare rapidă prin spălătoria auto. Dacă stelele se aliniază, voi avea și Chevelle-ul pregătit de drum în curând. Eventual la timp pentru banchet, dacă am noroc.
Ridic privirea din când în când, de obicei când trece o fustă scurtă. Fetele care le poartă îmi fac cu mâna odată ce îmi au atenția și, deja, știu că este pe cale să fie un an bun.
Dane e pe scaunul pasagerului și pozează. Cu un picior în jos pe trotuar, se apleacă până când jumătate din față este în lumina soarelui pentru un selfie. Fundul lui zadarnic crede că adepții lui sunt obsedați de ochii lui verzi. Apoi, din nou, cu felul în care aceștia devorează rahatul ăla, cred că are dreptate.
"Am auzit că South Cypress High ar putea fi o problemă anul acesta." Oftează Sterling, sprijinindu-se de capota mea.
Privesc în sus. "Cum așa?"
"Se pare că tocmai au avut un copil transferat din Ohio. Ar trebui să fie un fel de fenomen fotbalistic."
"Poziţie?" Dane se oprește de la ședința foto pentru a întreba.
"Fundaș." Răspunde Sterling.
"Statistici?" Sunt curios, dar nu îngrijorat.
"Aruncă o pasă de șaptezeci de yarzi în aer. Are și un ochi bun. Citește terenul ca un profesionist."
"Mare lucru. Eu arunc o pasă de şaptezeci." Contrazic.
"Da, dar nu ieșind din primul an, n-ai făcut-o."
Acum sunt intrigat. Probabil că-și pot da seama pentru c-am încetat să mai lucrez la mașină.
"Am auzit că devin și înfumurați." Adaugă Sterling. "Toată echipă vorbește despre modul în care au districtul și poate chiar și regionalele sub cheie."
În niciun caz. Dacă aș încheia sezonul ăsta fără un campionat sub centură, n-ar fi pentru că un derbedeu în anul doi a plecat cu el.
Deși câștigarea este scopul întregii noastre echipe, am nevoie de ea din alte motive. Ca un fel de plasă de siguranță. Un motiv pentru care antrenorul de la NCU să ia în considerare să-mi acorde locul pe care îl merit, în ciuda oricăror alte lucruri pe care ar putea să le audă despre mine.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Ficção AdolescenteWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...