Ar fi trebuit s-o aduc pe Jules. Cel puțin așa aș avea cu cine să vorbesc în timp ce aștept.
Cozile au fost brutale, dar am reușit să scap destul de repede. Acum, sunt forțată să aștept în sală cu toți ceilalți, unde am fost găzduiți pentru o adunare.
Întregul rând de lângă mine este gol, dar probabil că are de-a face cu așezarea în cea mai îndepărtată secțiune de scenă. Totuși, îmi împinge chiar în față singurătatea de a fi atât de departe de elementul meu. Un an întreg cu așa ceva, asta trebuie să aștept cu nerăbdare. Va fi un iad pur, dar știu de ce o fac.
Pentru Scar.
Pentru mine.
Pentru schimbare.
Încă în viaţă, Răsfățato?
Zâmbesc la mesajul lui Jules, simțindu-mă puțin mai puțin invizibilă.
De abia. Trebuie să trec printr-o adunare idioată, apoi acasă. Slavă Domnului.
Luminile se sting puțin și o femeie de vârstă mijlocie, care poartă un blazer în carouri neobișnuit de călduros peste o cămașă crem, urcă pe scenă. Când ia microfonul, îi trimit lui Jules un mesaj rapid cu Trebuie să plec și las telefonul în poșetă.
Doamna vorbește despre chestii standard — o scurtă poveste despre cum speră că toți am avut o vară îmbogățitoare, ceva legat de motivul pentru care au decis să renunțe la uniforme anul acesta și apoi o scurtă poveste despre articolele vestimentare care vor fi și nu vor fi permise în campus.
Apoi, imediat după aceea, rămân ruptă de lume.
Nu este din cauza faptului c-am devenit surdă sau oarbă. Este din cauza celui pe care îl văd alunecând pe rândul meu de la capătul opus, ca și cum el n-ar fi cel mai delicios lucru pe care l-a văzut vreodată o fată.
O șapcă de baseball întoarsă ascunde părul întunecat și ciufulit prin care îmi amintesc c-am vrut să-mi trec degetele, dar... cu siguranță este el. Brațele lui tatuate sunt goale astăzi, de la umeri în jos. Maieul pe care îl poartă este cu siguranță împotriva codului vestimentar pe care femeia tocmai l-a recitat cu respect de pe scenă, dar nu-mi imaginez că acesta se teme de nimic sau de nimeni.
Un pas flagrant îngrădit îmi spune că am dreptate.
Țesătura albă, cu dungi, se lipește de pectoralii lui, precum și crestele vizibile ale abdomenului solid care mă fac să-mi mușc buza. Apoi, termin cu restul trăsăturilor lui divine, înălțimea falnică, jumătate de zâmbet care dezvăluie dinții albi perfecți, înfipți în spatele buzelor cărnoase.
Dar nu-mi zâmbește mie. Nici măcar nu sunt sigură că m-a văzut încă.
Le zâmbește lor, celor doi cu care vorbește. Cei doi pe care îi cunosc trebuie să fie frații lui, sau poate sunt chiar tripleți, având în vedere că sunt toți aici împreună la orientare. Nu sunt identici, dar pe aproape. Fiecare este, evident, conștient c-ar putea avea orice fată pe lumea asta, dar cumva emit o atmosferă nepăsătoare.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Teen FictionWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...