"Asta a fost tot? Nicio explicație? Doar 'ai grijă'?" Întreabă Jules, uitându-se la reflexia mea în oglindă, așteptând un răspuns.
"Dap. Cam așa."
Privirea îmi coboară și gândurile îmi sunt peste tot. Jules a fost o distragere binevenită în seara asta, chiar dacă motivul vizitei ei încă mă face să vreau să mă lovesc cu capul de un perete.
N-aveam niciun plan să merg la banchet, dar ea are un mod de a mă presa să fac lucruri pe care nu vreau să le fac. Desigur, asta ne-a băgat pe amândoua în multe probleme de mici. S-a oferit să ne cumpere biletele la ușă și a promis că ne vom distra de minune, dar sunt aproape sigură că vom face opusul.
A îngreunat sarcina de a-i respinge ideea, deja stabilindu-i lui Scar o vizită la unchiul Dusty peste noapte. În plus, există o gamă largă de rochii, machiaje, accesorii și unelte de păr așezate pe patul meu, care toate îmi par a fi dispozitive de tortură. După ce-am plâns pe umărul ei fără explicații, după ce m-am întors acasă de la vizita mea cu Hunter, mi-a spus să fac duș și să las restul în seama ei.
Așadar, asta — eu așezată pe un scaun în timp ce ea face un machiaj și o coafură la nivel profesional pe față și părul meu — sunt eu lăsând restul în seama ei.
"Uite." Spune zâmbind, împingând un mănunchi de valuri de plajă înainte peste ambii mei umerii.
Nu mă pot abține să nu mă uit pentru că, cu rujul roșu lucios pe care l-a adăugat, e greu să n-o văd pe mama uitându-se la mine.
"Acum, rochia." Adaugă cu un zâmbet entuziasmat.
Stau în halatul meu și o urmez până la pat, unde a așezat tot ce-a cărat din casa ei.
"Alege una." Insistă.
Scanez mulțimea și nu pot să nu observ că fiecare rochie arată de parcă voi fi trimisă acasă pentru expunere indecentă, ceea ce-mi aduce o idee. Să fiu trimisă acasă nu e un plan atât de rău. Cel puțin Jules ar simți c-aș încerca să fiu sociabilă, în timp ce tot ceea ce vreau să fac este să mă îmbufnesc sub o pătură.
"O iau p-asta."
Mă privește în timp ce iau o piesă neagră, bodycon, cu mâneci lungi și modeste, dar modestia se termină aici. Cu siguranță va fi strâmtă și scurtă, ceea ce-ar trebui să mă dea afară de acolo și înapoi acasă în cel mai scurt timp.
"Minunat." Răsună. "Am colierul lariat argintiu perfect și cizmele negre bondage pentru a merge cu ea."
"Cizme bondage? Sună ca porno piratat."
Râzând, își dă ochii peste cap cu câteva secunde înainte ca un alt val de entuziasm s-o lovească. "Oh! Voi purta și eu negru. Așa ne vom completa una pe alta când suntem împreună."
Privirile ni se blochează și mă apucă de mâini.
"Entuziasmează-te, fato! Ești pe cale să furi lumina reflectoarelor în seara asta." Ridică o sprânceană înainte de a spune mai multe. "Și dacă West are puls, îți va mânca din palmă în câteva secunde după ce te va vedea în această rochie. Știi, presupunând că n-o face deja." Sprânceana i se mișcă din nou, fiind orice altceva decât subtilă.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Ficção AdolescenteWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...