Capitolul 39

400 24 9
                                    

Sunt pe pilot automat, doar trecând prin această zi ca s-o pot lăsa în urmă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Sunt pe pilot automat, doar trecând prin această zi ca s-o pot lăsa în urmă. Singurul lucru pe care mi-l doresc e ca acest weekend să se termine. Niciodată, într-un milion de ani, nu m-am gândit c-o să-mi fie dor de casă, dar iată-mă.

Mi-e dor de ea și mi-am petrecut toată dimineața și după-amiaza încercând să nu plâng, și chiar și acum, sunt sigură că arăt ca un dezastru. Ochii mă ustură de fiecare dată când gândurile îmi alunecă înapoi la noaptea trecută, la contrastul de înalte și coborâșuri extreme. A spune că sunt devastată ar fi un eufemism enorm. Inima mi se simte frântă, dar nu poate fi corect. Asta ar trebui să însemne că i-am oferit-o lui West la un moment dat, iar asta ar fi o minciună.

Echipa noastră mai înscrie un eseu și sunt uşurată când mă uit la ora de pe tabela de marcaj care e pe terminate. Suntem în avantaj de câteva puncte. Și în ceea ce-l privește pe West, asta va fi a doua sa victorie în douăzeci și patru de ore. Prima fiind să mă păcălească să mă culc cu el. Toate pentru ca el să se închidă și să mă umilească după aceea.

Sunt o idioată.

Atât de proastă.

Las gândurile deoparte și continui să fac poze. Câteva mașini de studenți ACP au condus la marele meci, așa că această mică secțiune a stadionului e plină de chipuri familiare. Sunt plasată la câteva rânduri în spatele echipei de dans, făcând tot posibilul să uit că toată lumea există.

De îndată ce meciul se termină, mă voi duce în camera mea să-mi fac bagajele, iar apoi ultima furtună pe care va trebui s-o înfrunt va fi călătoria cu autobuzul spre casă de dimineață. Dacă-l pot evita pe West complet, va fi bine.

Cel puțin asta îmi tot spun.

Dane dă lovitura, evitând cu strictețe o ofensivă urâtă a doi dintre cei mai mari seniori pe care i-am văzut în viața mea, dar e prea rapid și ajunge în terenul de țintă. Întreaga mulțime înnebunește, dar nimeni nu e la fel de extaziată ca Joss. Mă gândesc la puținele ori în care am observat cum ea și Dane sunt împreună și mă lupt cu gelozia care se strecoară. Există o ușurință în ceea ce au ei, chiar dacă este doar prietenie — dar sunt aproape sigură că e ceva ce nu voi experimenta niciodată.

Cu oricine.

Două fete din echipa de dans se întorc și se concentrează asupra mea exact când privirea îmi alunecă de la Joss. Ochii lor sunt mari, iar una are mâna prinsă peste gură, dar își abate rapid atenția când își dă seama că n-a fost atât de discretă pe cât a crezut la început.

Un chicotit puternic de la celălalt capăt al tribunei e ignorat pentru că sunt concentrată să obțin o lovitură a mingii în aer după ce West o aruncă, dar apoi, dintr-o dată, aerul e agitat de o simfonie de notificări pe telefon. Chiar și al meu vibrează în buzunar.

"Asta e ea?"

"Oh, Doamne!"

Vorbăria din jurul meu capătă volum, dar încă sunt în mare parte amorțită, concentrându-mă pe finalizarea acestei treburi, astfel încât să mă pot ghemui în patul camerei de hotel și să mă prefac că sunt invizibilă.

Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum