Silueta ei întunecă pragul și sunt de fapt șocat c-a venit. Dacă ar fi fost orice altă fată, mi-aș fi mizat viața ca ea să accepte acea invitație, dar nu Sudista.
Fata asta... n-o pot înțelege.
Zâmbind, o strig când ezită. "Mișcă-ți fundul aici."
Nu se mișcă, dar își încrucișează ambele brațe la piept. "Spune te rog." Mă tachinează, dar nu mai pot să stau și ajung să fac pași mari înainte, atragând-o direct într-un sărut.
Se apleacă într-o parte când îmi împing mâna de-a lungul pielii netede a gâtului ei. Pulsul său bătându-mi în vârful degetelor îl face și pe al meu să treacă în viteză.
Ce e cu ea? N-am întâlnit niciodată pe cineva care să mă facă să-mi încalc propriile reguli, să mă facă să uit toate lucrurile pe care ar trebui să le urăsc la ea. Chiar dacă doar temporar.
Sunt smuls din gânduri când mâinile ei moi îmi împing spatele, apoi se prind de omoplați. Urăsc tipele lipicioase, dar din anumite motive, acest lucru nu e atât de rău. Nici măcar cu ea ținându-mă atât de strâns încât să simt că are nevoie de cineva. Cred că, pentru seara asta, eu sunt acel cineva.
Există acest sentiment frustrant de a fi prea aproape și de a nu fi suficient de aproape, dar știu care dintre acele sentimente conflictuale mă controlează, preluându-mi mai mult sufletul cu fiecare secundă.
O respirație ascuțită i se năpustește în nări când o ridic pe o placă de ciment. Îi voi spune mai târziu că e mormântul unui nenorocit mort, dar deocamdată mă așez între moliciunea coapselor ei și îi trag bretelele rochiei și ale sutienului pe braț. Pielea de găină îi acaparează pielea, unde îi sărut o dâră pe gât până la umăr. O vreau atât de tare încât pot să gust asta. În niciun caz ea n-o simte.
O trag la margine de talie și îmi smulge accesoriul de păr al costumului. Aruncându-l deoparte, degetele ei îmi împing părul, strângându-l tare.
Trăgând de rochie puțin mai jos, îi sărut carnea moale a țâțelor până când materialul cade și expune mai mult. La început, buzele mele pasc ușor peste mamelonul ei, dar când îl tachinez cu limba, mugurul de carne se strânge și îl trag în gură.
"La dracu, West."
Rugăciunea ei răsuflată îmi îngreunează sarcina de a nu grăbi lucrurile. Cu atât mai mult când acel trup strâmt al ei se arcuiește spre al meu. Mă oblig s-o eliberez, punând în schimb ambele mâini pe marginea plăcii. E singurul mod în care n-o voi sfâșia în următoarele câteva secunde.
Numai că, în clipa în care îmi recapăt controlul, mi-l smulge din nou înapoi. Tot ce e nevoie e ca ea să-și scoată mâna de pe spatele meu, ca apoi s-o pună între corpurile noastre. Amândoi suntem al naibii de aproape de a vibra cu cea mai intensă energie pe care am simțit-o vreodată.
CITEȘTI
Băieții De Aur (Regii Cypress Prep #1)
Novela JuvenilWest Golden - atât de ușor de detestat, dar atât de greu de rezistat. Nu lăsați fața aia drăguță a lui să vă păcălească. Nu e băiatul de alături sau genul în care să aveți încredere cu inima voastră. E diavolul în blugi de designer, cu tot farmecul...